• LEIASÖT

    orolig

    Är bara i v5,men är ändå så ledsen.Har haft molnande värk i magen länge, de kan man ju ha,men igår vaknade jag av starkare smärtor,på morgonen kom de mörkt blod.De blödde hela dagen,men de forsade inte och inga klumpar.Likadant i dag,ligger mest still,värker i magen när jag rör mig.Vetskapen att jag inte VET gör mig tokig.På gyn säger dom att de troligaste är mf,men att de kommer visa sig.Jag som var så lycklig...nu har jag bara gett upp.Hur länge ska man behöva gå ovetandes??

  • Svar på tråden orolig
  • Iorlover

    Stackars dig! Vet du, om jag vore som du så hade jag åkt upp akut. Du ska ju inte behöva må såhär!

    Hoppas det löser sig!

    Kramar!

  • LinusOliver

    Jag hade åkt direkt till gyn för en koll! Hade inte orkat gå i ovissheten! Du måste ju kolla dig vilket fall som! Lycka till! Kram

  • LEIASÖT

    Åkte in för såna fruktansvärda smärtor i ena sidan,misstänkte kanske utomkveds.Låg där och grina av smärta på en bår i 6 timmar!!
    Sen bekräfta doktorn att det inte fanns något foster kvar,men han såg att jag hade en blåsa på äggledaren på den sidan jag hade ont,men kunde inte avgöra ifall det var en cysta lr ett foster som satt sig där.Dom sa att dom kunde behålla mig för observation,men ville bara hem...fick massa smärtstillande med mig och en tid att komma på måndag.Vet ju att det är vanligt med mf,men det känns så tungt iaf,jag känner mig helt tom.När jag har slutat blöda får vi väl försöka ta nya tag och hoppas på det bästa.Tack att de finns så fina människor som bryr sig..

  • RebeccaR

    Fy vad jobbigt för er! Visst, det är kanske "vanligt" med missfall, men det betyder ju inte att ni ska vara mindre ledsa för det! Var precis så ledsen som du känner att du måste få vara. Låt sorgen ta sin tid!

    Många varmar kramar och jag beklagar så mycket!


    Rebecca med ängeln Aaron www.famronnquist.se
  • Iorlover

    Nej, vad tråkigt! Visst är det vanligt, men INTE är det mindre sorgligt för det! Man sörjer ändå o det måste man få göra. Ta hand om dig.....tusen kramar!

  • berglundsbebis1

    Åk in på gyn på akuten. Jag hade samma problem i helgen, dem gjorde ul och vårat barn levde tyvärr inte. Kolla nu för säkerhets skull, man kan inte kolla för många gånger. Är du osäker så kolla. Jag råder dig verkligen till de, jag hoppas att de är ok att erat barn mår bra. Många kramar Elizabeth hoppas på de bästa

Svar på tråden orolig