Inlägg från: angel1981 |Visa alla inlägg
  • angel1981

Härjedalskök- Prisklass? Akut råd!!

Härjedalskök är av bra kvalitet. 25000 låter inte alls så mycket, tycker jag.... Ikea är billigare men då måste man byta stammar också för vad jag vet kan man inte måttbeställa luckor på ikea. Härjedals kök däremot gör luckorna så att de passar eran gamla stammar.

• angel1981

Vad det kostar på ikea beror helt o hållet vilka luckor du väljer och så. Kolla på deras sida så får du lite pris info iaf. Jag funderar också på att fixa köket, tänkte först på ikea kök... Men om man byter stammarna så måste man nästan byta vask, bänkskiva och sånt och helt poötsligt blev det svin dyrt:(

• angel1981

mitt ikea kök skulle ha kostat ca 50 000...

• angel1981

Men det är klart, börjar du tveka så borde du kunna avbeställa. Ring dom på en gång innan dom börjar tillverka luckorna....

• angel1981

jag har 18 luckor och 6 lådor.... Tror inte att det var med bänkskiva... Det finns andra jätte bra trådar om priser på ikea kök samt bilder här. Sök inlägg: ikea kök så får du upp massor:)

• angel1981

ahhh, nu blev jag också sugen på att byta luckor! ;) Hade härjedals kök många olika alternativ? Vill ha några vita fina:O)

Svar på tråden Härjedalskök- Prisklass? Akut råd!!