• IdaM
    Äldre 5 Oct 06:59
    101995 visningar
    1494 svar
    1494
    101995

    Mary Kay tråden!

    Dags att starta en ny tråd för oss som vill diskutera och utbyta erfarenheter om Mary Kay!!

    OBS! I tråden är det inte tillåtet att posta någon form av annons, varken direkta eller indirekta, varken köpes, säljes eller bytes.

    Allt detta räknas som reklam och ger en varning samt att tråden riskerar att stängas!


    celebrate the dream
  • Svar på tråden Mary Kay tråden!
  • Äldre 5 Oct 09:24
    #1

    HOHO, här var det tomt :)

  • Zingo2
    Äldre 5 Oct 09:48
    #2

    Jag har använt en kräm mot värkande ben och jag tycker faktiskt att den funkar. "Mint bliss energizing lotion for feet and legs" Om det är inbillning eller att den verkligen funkar är ju svårt att säga men jag är glad så länge jag upplever effekt.

  • IdaM
    Äldre 5 Oct 10:19
    #3
    TezzyBump skrev 2007-10-05 09:24:03 följande:
    HOHO, här var det tomt :)
    Jaaaa... verkligen!
  • IdaM
    Äldre 5 Oct 10:21
    #4
    Zingo2 skrev 2007-10-05 09:48:57 följande:
    Jag har använt en kräm mot värkande ben och jag tycker faktiskt att den funkar. "Mint bliss energizing lotion for feet and legs" Om det är inbillning eller att den verkligen funkar är ju svårt att säga men jag är glad så länge jag upplever effekt.
    Min mamma har också använt den, hon har "restless legs", och hon gillar den också väldigt mkt! Hon smörjer på den före hon går och sover och tycker den lindrar skönt.
  • Äldre 5 Oct 10:57
    #5

    Hallåååå alla

  • kokosk­orven
    Äldre 5 Oct 11:07
    #6

    Jag använder en hel del produkter från Mary Kay. Rengöring, ansiktsfukt, smink mm. Är väldigt nöjd med produkterna. Visst kostar de - men de varar ju länge.

  • Äldre 5 Oct 11:13
    #7
    IdaM skrev 2007-10-05 10:21:42 följande:
    Min mamma har också använt den, hon har "restless legs", och hon gillar den också väldigt mkt! Hon smörjer på den före hon går och sover och tycker den lindrar skönt.
    Du menar att den funkar? Kanske borde testa den jag oxå då.

    Använder andra produkter av MK och är jätte nöjd.
  • Pingla­n84
    Äldre 5 Oct 11:17
    #8

    Glider in här Skrattande


    Njuter av varje minut jag får tillbringa med min livskärlek
  • Pingla­n84
    Äldre 5 Oct 11:26
    #9

    Precis börjat, väntar på mitt startkit...

  • anneli­esb
    Äldre 5 Oct 15:10
    #10

    Ska ha Mary Kay kväll idag! såå kul! Mican ska komma hit å leda oss i alla steg!

Svar på tråden Mary Kay tråden!