• keith richards

    *jajamensan.

    jajamensan.
    nu har jag köpt säsongkort till bajens alla hemmamatcher.
    nån annan som varit lika intelligent och förutseende och längtar till säsongstarten? fotboll är ju trots allt sporternas sport.

  • Svar på tråden *jajamensan.
  • hedde

    Om man längtar!?!??!??! Ja du, tiden fram till premiären kan inte gå fort nog nu. Dock så finns i dagsläget inte lika mycket tid. Snacka om kontrast. För fem år sedan så satt man som vice ordf. och reseansvarig i Änglarna och reste land o rike runt i Blåvitt följe, ensamstående fotbollstok. Nu sitter man här o väntar på att frugan skall föda barn nummer tre om två månader och tiden för fotboll är tyvärr minimal.
    Nåja, som tur är så går det idag att se de flesta matcher på tv så det får duga som substitut så länge, för snart så blir det till att dra syskonvagnen in på gamla ullevi med den stora dottern på axlarna.

    Ja som ni förstår så är Blåvitt, IFK Göteborg laget i mitt hjärta. :)

    /hedde

  • henke666

    Är boråsare: tror att vi kan komma att bli årets komet eller årets flopp.
    Vad sker när grabbarna får ett nytt tempel och Anders Svensson (ärligt talat han är ett stort namn men rätt trist eller??)
    Visst ska det bli kul med en ny säsong.....

  • hedde

    Ja, Elfsborg känns nog som det mest osäkra kortet att tippa, kan lyfta sig rejält med Anders Svensson, men samtidigt finns faran där att alla går o väntar på att han skall komma hem i sommar och resultaten fram tills dess kanske blir lidande, tror tyvärr att allt för mycket förhoppningar ställs på honom. Samtidigt så är det kul med spelare som kommer hem til allsvenskan igen och därmed höjer klassen på allsvenskan som ärligt talat inte håller allt för hög klass. :) Skönt också att nya arenor byggs, Borås arena i år och förhoppningsvis en ny arena i Göteborg 2007.

    Nej, nu äntligen drar det igång i alla fall.

    /hedde

  • Palleman

    bajen? nejdu.. Djurgården ska det ju vara såklart!!! men om jag ska vara ärlig så håller jag på Hammarby så länge de inte möts för då är det DIF!!! ;-D

  • Ribbon

    Min första match "live" var just bajen mot något annnat lag kommer inte ihåg... det var nått år sedan... och jag kommer inte ihåg så mycket av matchen förutom klacken som var helt utav denna värld... den är den bästa klaken i sverige enligt min mening i alla fall.

  • Pappa Peter

    Glömde säga att de Timrå IK som gäller inom hockeyn!!!

  • beare

    min flickvän tycker att vi borde skaffa ett lag att heja på :)

    det går ju bra för malmö FF.. så kanske skulle heja på dem.. när man ändå bor i malmö :) :)

  • Pappa Peter

    beare: Ja dom är rätt bra..Men kan inte släppa HBK ja Men kan hålla på malmö som andra lag..

  • beare

    jag har alltid vart en sån där som hejar på andra laget..

    som när jag bodde i värmland så hejade jag pådjurgården.. och när folk hejar på djurgården hejar jag på aik eller färjestad.. eller som nu malmö ff.. :) :)

    fast.. jag har nog inte något favoritlag.. skulle vilja älska ett sånt där halvbra lag som aldrig är dåligt men aldrig är bäst.. slipper man motståndare.. ;)

  • beare

    ideligen fördelar med ett lag som aldrig är helt kasst :)

  • Senetrec

    Hej !
    Kan bara meddela att jag såg ÖSK spela 1-1 mot Falkenberg igår. Det var ingen rolig syn ! Det blir nog svårt för oss att ta oss upp igen, hmm....

Svar på tråden *jajamensan.