• Miccca

Lidköping med D

Ja det kan ju vara skönt att vara hemma å bara vara för en gång skull..
    vi ska ju ha kalas imorgon så det blir väl lagom stressigt kan jag tänka mig

elia: Håller med Mia att du kan vara duktig när solen skiner

• Miccca

Kikar in en snabbis å önskar alla en trevlig helg!!

• Miccca

Haha undrar vad det e för sport? Låter ju skoj iaf..

Lyxade till det med lite godis här med, men gissa om jag blev chockad när Amelia efter typ 5 st godisbitar säger att hon e mätt å lämnar skålen till mig

Nyckelskåpet?? Haha han e högt å lågt nu då.. här e det lugnt å skönt just nu, Amelia somnade strax innan 21 å lillebror vid strax efter 22! Det e väl nu man ska passa på att sova men man e ju alldeles för beroende av Familjeliv

jaja,, GODNATT alla lidköpingsbor!

• Miccca

Här har ni en seg mamma efter ett 2-årskalas!!

Shit vad bortskämd hon e alltså, 3 st stora sopsäckar med kläder å leksaker

• Miccca

Hon fick MASSA kläder å 2 st dockor med massa tillbehör, 2 st dockvagnar(en sulky å en kombivagn, några böcker, vinterskor, nytt skidset till vintern, mössa å vantar. En 3-hjuling, en tågbana å 3 st pussel, en kaffeservis å en cd-spelare! Säkert något mer som sagt har knappt plats för allt här hemma nu å alla kläder, behöver typ en hel garderob till

Jo det gick jättebra, lillebror sov igenom nästan hela kalaset förutom när han vaknade 2 ggr å ville äta

Jag passar på att slänga in en fråga här också till ALLA:

Ska han heta Vilmer eller Wilmer? Vilken stavning tycker ni e finast?

• Miccca

Vilken tid blir det fika isf?

Clem: ja hon fick ju massa så hon e grymt bortskämd, undra hur det blir nästa år?

• Miccca

Jag kan nog alla de dagarna beroende på tid!

elia: fasiken vikken hurtbulle du har blivit då
    Ja vi kan vara hos dig, vilken tid isf?

Clem: ja hur dyrt kommer det inte bli vid jul, vi får låtsas att jul e inställt i år

• Miccca

Ja långpromenad låter bra, men då måste jag först veta hur långt en långpromenad e för dig?
    så man inte tackar ja å sen typ blir halvdöd efter en promenad på typ 3 mil
    ja e ju inte så vältränad ni vet

• Miccca

Jaha men det orkar jag ju mig passar det bra med 16.00 utanför roma, blir bra för jag bor ju där!

ja du får gärna sno det, för jag älskar fruktsallad, å då kan man njuta utan att känna att man får dåligt samvete perfekt ju!!

• Miccca

Vi hade väl tänkt att gå på en promenad kl 16 å sen hem till elia å fika.. eller jag tror det iaf

Svar på tråden Lidköping med D