Lidköping med D
Micca; Jag tror faktiskt att jag tar en sväng in till stan på torsdag o fika lite. Du bor i samma hus som Hille eller? D bakom Roma precis?
Micca; Jag tror faktiskt att jag tar en sväng in till stan på torsdag o fika lite. Du bor i samma hus som Hille eller? D bakom Roma precis?
Micca: E inte nödvändigt att fixa sockerfritt...om du inte redan hunnit göra detta...Äter allt nuförtiden =)
Clem; Vad fint fotot var i Nlt =) För det var väl ni? Så jag inte sett/fattat helt fel ;) Man vet aldrig med mig =D
micca; ne jag dricker inte kaffe...e inte vuxen än =D o jag e lite kinkig vad gäller dricka =/ D e väl d enda jag håller mig till light-produkterna. Men jag kan köpa med mig lite dricka själv om du vill =)
tjoho!
igår var jag o hämtade min symaskin så nu jäfflar ska jag försöka mig på att sy en amningskudde...tycker dom e så dyra att köpa så jag testar =D
synd bara att mitt syrum inte e klart så jag har ju ingenstans att ta vägen med min lilla symaskin men jag får röjja lite i nåt hörn så jag kan sitta nånstans iaf =D
Hej Lena!
D var ett tag sen du...angela här btw...
vi umgicks väl en del på högstadiet =)
Camilla;
D fixar vi...tror jag iaf...e väldigt virrig nu på sista tiden men ska försöka komma ihåg detta iaf =)
Usch stackare..maginfluensa e aldrig kul...hatar när d börjar gå på jobbet för jag har en tendens att få allt som går på jobbet så d e typ bara att vänta in kräkandet... Bläää
Micca: En kompis till mig har bott i ett sånt hus o jag tycker d var rätt mysig planlösning o så på d. Gött o slippa en massa trappor o så. =)
På torsdag kan inte jag följa med på fika btw...Ska sitta hemma o invänta sotaren. Woohoo!
Tack för en trevlig fika- o tjötstund igår btw...Hade jättekul =D
Elia; Har du länken till den där sidan med en massa recept till jul? E lite sugen på att kika lite där =D