Inlägg från: Jen070912 |Visa alla inlägg
  • Jen070912

Lidköping med D

Miccca: Japp det stämmer att det e hon.

Clem: Tyckte att galan var bra.

Sitter o väntar på att abel ska komma hem, har en gnällig tjej, en galen hund o tre katter som bestämt sig för att göra sina behov inne idag. *suck*

Trollungen Felicia 070925
  • Jen070912

Miccca: Jobbigt med Vilmer, får ses en annan dag.

Clem: Han e hos David o snickrar ganska många kvällar.

Tror jag är tankspridd, hade hängt ut tvätt igår (igen) o glömde ta in den så i morse var hela trädgården vit o tvätten med. Nu ska jag försöka hitta receptet till pepparkaksdegen.

• Jen070912

Miccca: Absolut får du det!

Vi syns ju alla på fre hos Clem iaf, o fikar lite!!!

• Jen070912

Hur vet man om barnet fått RS virus? Hur visar sig det?
    Tänkte eftersom Felicia är så trött och snuvig o hostig o inte äter tillräckligt för att gå upp i vikt.

• Jen070912

Clem: Vad läskigt med tanten under sängen, hur tusan hamnade hon där är ju min fundering?! Får hoppas att ni kommer på vad som händer i huset. Jag kommer på fre iaf.

Miccca: Kanske ska ta o fråga vår bvc tant om det på måndag då jag ska dit igen.

• Jen070912

Clem: Fick precis höra att vi va med, posten har inte kommit än. Såg vi hyfsade ut? Vad har de gjort fel den här gången? Instämmer med Elia, nykokt nyinköpt kaffe behöver jag med, ska jag ta med mitt paket?!!!

Elia: Hon hostar inte längre o e inte så värst snuvig, så det verkar ha varit en lätt förkylning som redan e på väg över. Tror inte jag behöver kontaka sjukhuset.

Angyy: Vet precis vad du menar. Får du åka till Vara o göra det?

Jäklans snö... ser inte ens gräsmattan längre. Har fått fullt med fåglar som krockar med rutorna, tror de är hungriga. Ska släpa mig upp o se om posten kommit nu, måste ju se på eländet.

• Jen070912

Clem: Jag såg precis det. Typiskt att de inte klarar att göra något alls... Fast jag vet inte om jag orkar klaga en gång till. Vet att det stod rätt på infon i datorn hos AW foto iaf, eftersom jag dubbelkollade alla grejer.

• Jen070912

Angyy: Oj, så det har förändrat sig så alltså... det var värst. Hoppas att det inte har blivit nån förändring till det sämre nu då. Jasså man kan göra det i stan alltså, vi åker till Vara.

Miccca: Er bild i tidningen blev ju jättefin!

• Jen070912

Cizza: Tack så mycket! E väl halvnöjd, men det får duga. När skulle ljusen komma?

• Jen070912

Miccca: Tycker att bilden blev bättre än jag trott med tanke på att det e testbilden som använts.

Svar på tråden Lidköping med D