• Anonym (sara)

    fantiserar om äldre män hur göra verklighet av de??

    är en 21 årig tjej som länge fantiserat om äldre män från 35 och upp till 50. vill nu göra verklighet av mina fantasier och träffa någon! men de ska vara män som bryr sig om sitt yttre inga gubbsjuka småtjockisar utan riktiga män! välklädda=) mums!!
    men hur tusan hittar man på dom då? dom är väl gifta hela bunten och om inte så skulle dom våga träffa en som är 20-30 år yngre? rädda för o bli kallade gubbsjuka kanske?
    vet inte om jag direkt skulle vilja ha ett förhållande men gärna ett kk förhållande?=))

    Någon som vet var man ska "leta"?
    INTE intresserad av internet, (blir man bara lurad)
    Inte så många äldre som går på krogen heller ju..=(

    Ge mig lite tips nu!!!

  • Svar på tråden fantiserar om äldre män hur göra verklighet av de??
  • Pinkstar

    man blir inte alls bara lurad på internet, jag träffade min sambo på internet och vi har nu varit ihop i snart 4 år,är förlovade,planerar barn & bröllop.

    så internet är ett jätte bra alternativ!

  • Anonym

    hotellbarer kanske som på film:)
    Där finns det säkert spännande män som kanske har jobbat och rest för mycket i jobbet för att ha gift sig? å med kostym mm;)

  • Laminie

    När jag var på väg hem efter att jag hade festat så blev jag uppraggad av sådana kostymnissar utanför ett hotell. De ville ha med mig upp på rummet, jag följde inte med de. Hade vigselringar båda två! Många affärsmän är otrogna:( Hotell skulle jag tippa på, många som reser i jobbet....

    Lycka till!

  • Anonym (sara)

    nä huua inga gifta, vill ju inte paja någon annas förhållande=(

  • Laminie
    Anonym (sara) skrev 2007-10-16 01:36:26 följande:
    nä huua inga gifta, vill ju inte paja någon annas förhållande=(
    Precis, fy fan för att ha det samvetet:( Anledningen till att jag skriver att 'många affärsmän är otrogna' är för att min pappa var det och sa att det är inget ovanligt alls bland männen i hans jobb.

    Lycka till nu med ditt raggande, om du absolut inte vill testa internet så ut på stan med dig en fredag eller lördag. In på hotell också för den delen;)
  • Redgreen

    Säger samma som Pinkstar, kolla nätet i alla fall. Jag träffade min 14 år äldre sambo på Mötesplatsen. Man får ha lite tålamod och skriva ordentligt till varandra och prata innan man ses. Man blir inte alls bara lurad på nätet, visst finns det knasbollar men det gör det ju på krogen också. De flesta är seriösa, i alla fall om man själv visar att man är det, de som inte är seriösa bryr sig nog inte om dem som är det.

    Lycka till!

  • Alphamale

    Är det inte svårare att unvika män än att få sex med dom ??

  • Anonym (miss me)

    snygga äldre män e verkligen inte svårt att hitta.
    gå bara till nån krog (gärna lite finare som de brukar va äldre folk på) dom e verkligen inte svåra att ragga upp, el om du är en söt tjej som raggar dom nog upp dej
    Jag har blivit uppraggad av äldre män jätte mycket. haha typ jämt.
    Och vem vill inte ha en yngre söt fräsch tjej?!
    Och ofta vill dom bara va kk oxå . good luck byeee

  • Anonym (fcuk)

    Borde inte vara svårt alls. Är närmare 40 och om jag hade varit singel så hade jag inte tvekat om en 20 årig tjej hade visat intresse ute på stan.

  • Anonym

    Det är bara att se dig omkring det finns äldre männ överallt, jag tycker inte heller Internet är någon höjdare och krogen är ju inget att sattasa på heller. Enligt min mening så behöver man inte vara påverkad av alkohol för att ta mod till sig och ragga. Jag är ihop och väntar barn med en kille som är 25 år äldre än mig. Jag själv är 21 år och har aldrig träffat någon som är så mogen, charmig och atraktiv som honom (och bra i sängen) ;). Så jag förstår om du vll träffa äldra männ eller bara vara KK...

Svar på tråden fantiserar om äldre män hur göra verklighet av de??