Inlägg från: frihet |Visa alla inlägg
  • frihet

    Kvinnor + Skitsnack?

    Nästan alla mina vänner/bekanta under ett samtal så är det alltid skitsnack eller skvaller om andra.
    Många som pratar över huvudet på folk varför hon gör si eller så, varför hon uppfostrar sitt barn på det sättet osv?

    Kan som inte förstå, vad många av oss kvinnor tjänar, eller är det en form av belöning till oss själva. För att känna oss bätte?

  • Svar på tråden Kvinnor + Skitsnack?
  • frihet

    jag håller med dig helt men det är ibland helt befängt vad vissa människor orkar med för dubbelspel, ler åt en, och så fort man vänder ryggen till så är det en kniv i ryggen.

    lika bra att kapa kontakten helt, genom att sluta höra av sej och vara otillgänglig anser då jag :) vem orkar med falska människor i sitt liv.

  • frihet

    Håller med dig helt, bröt du med alla som tog din energi?
    Håller på att göra detsamma nu, man har som listat ut på senare dar vilka som är ens riktiga vänner och inte. Och hellre få vänner, är 1000 bekanta.

  • frihet

    Ullegulle78 - Hur menar du då? att det bara är männen som snackar, och på vilket sätt pratar dom? Tycker du det skiljer sig mellan manligt och kvinnligt skitsnack

  • frihet

    Elisabet - Jag diskuterar bara i allmänhet, detta är ett diskutions forum, jag har inga vänner i min närhet som pratar skit, möjligtvis bekanta som öser ur sej dynga så fort dom får chansen till det Ville bara höra andras åsikter angående kvinnor+skitsnack.
    nått oklart?

  • frihet

    Elisabet - Okej. Jo tyvärr när man bor i små städer som jag gör ca 30 000 invånare, så vet dom flesta vem "alla" är. Om du förstår hur jag menar, så många människor gottar sig på andras olycka. Håller mig också borta från sånna människor. TYVÄRR, det finns gott om dom, överallt, dagis, arbetsplatsen, gymmet, affärer, osv osv.

Svar på tråden Kvinnor + Skitsnack?