Var tredje helg???
Jag ska inte klaga på dig, jag känner inte ens dig och jag kan inte påpeka hur du BÖR känna inför detta. Givetvis har du rätt till att känna som du gör. Men ibland får man nog vara lite mer ödmjuk och tänka sig in i hur andra känner. Din kille saknar säkert sin lilla flicka! Flickan saknar sin pappa säkert och skulle kanske tycka det var jobbigt att vara utan honom så länge. Du har ju vh helt ensam med honom och en vardag. Pappan och biomamman har ansvar för flickan som föräldrar och att ge allt ansvar till mamman och aldrig avlasta henne mer än var tredje helg är kanske också fel. Lever man två föräldrar tillsammans så kan man alltid åka iväg någonstans och göra saker på egenhand utan barn. Det kan man inte som ensamstående förälder utan får passa på de helger där barnet är hos sin pappa. Även om man nu saknar sitt barn ändå såklart! Jag tycker du får försöka hålla dig tillbaka med dina önskemål. Flickan börjar bli så pass stor att hon snart kanske självmant kommer mer sällan pga kompisar osv. Men så länge så låt henne vara välkommen hos er och hos sin pappa!
Det finns väl inget härligare än att se glädjen mellan förälder och barn när de träffas om det nu är sällan. Unna dig din kille den glädjen och var glad för tiden som ni har tillsammans!