Inlägg från: Anonym (missy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (missy)

Var tredje helg???

Hade jag ens tänkt en sådan tanke som du TS, att min mans barn skulle vara här mindre för att vi behöver umgås på egen hand så hade han inte ens tagit sig tid att visa mig dörren. Jag hade åkt ut genom närmsta fönster!
  • Anonym (missy)
    Bluelight skrev 2007-10-19 18:20:26 följande:
    Ha ha ha...jag bara skrattar!!!!Ni är sura på mig och jag är lycklig för jag vet att min sambo älskar mig mest....han gör allt för mig och är upp över öronen förälskad i migHan gjorde tösens mamma på smällen men räknade aldrig med att han skulle bli pappa...han har själv erkänt att han "strulat till det för sig"....
    Så bra då, då förtjänar ni ju varandra! Hoppas bara att han inte råkar göra dig på smällen, för då sitter du där själv med en unge som pappan inte vill veta av. Trist, hördu.

Ärligt talat, om min man inte varit beredd att välja sina barn framför mig så hade jag inte velat ha honom.
  • Anonym (missy)
    Bluelight skrev 2007-10-19 18:32:47 följande:
    Men det kommer han ALDRIG att göra!Ni alla härinne får skita ner er av ilska över mina inlägg men min sambo älskar mig och känner sig tvungen att ta hand om sin dotter för att han måste!!
    Tja, du kanske har rätt TS. Det är fel av biomamman att kräva att barnet är hos er varannan helg. Hon borde inte komma till er alls som ni tycks behandla henne. Vet mamman om vad ni tycker om barnet? Tro fan att barnet är oregerlig när hon märker att hon inte är välkommen. Nej usch, ni borde inte få ha henne där, hon förtjänar så mycket bättre.

För övrigt trasslar du in dig i dina egna resonemang. Du kallar någon ego och misslyckad här ovan, för att hon inte är tillsammans med barnens pappa. Det torde ju leda till att din sambo är lika ego och misslyckad. Har ni verkligen en bra relation när du ser på honom på det sättet, TS?
Svar på tråden Var tredje helg???