Inlägg från: johannaringer |Visa alla inlägg
  • johannaringer

Var tredje helg???

TS vet du vad, det är inte konstigt att din bonusdotter isolerar sig vid datorn om du behandlar henne som gäst, och utöver det kräver att hon ska vara tacksam i sitt eget hem.

Jag hoppas verkligen att du, eller i alla fall, din sambo tar sitt förnuft till fånga och inser att du inte är mogen för att vara bonusmamma.

Du visste väl att han hade en dotter när ni flyttade ihop? Det kan ju inte ha kommit som en blixt från klar himmel att bonusdottern skulle bo hos er?

För övrigt anser jag att umgänge varannan vecka är väldigt lite, var tredje helg är ju fan ett skämt.

• johannaringer

Var är du TS? Hoho? Du verkar fortfarande vara inloggad.

• johannaringer

Vad pekar du på? Inboxa om du vill

barnensrätt skrev 2007-10-19 22:23:35 följande:
    *Pekar ivrigt*
  • johannaringer

TS: Bra att du gör något åt situationen, utan att äventyra din sambos och hans dotters relation.

• johannaringer

Det är bara att anmäla.

phil skrev 2007-10-19 23:26:42 följande:
    Bluelight skrev 2007-10-19 23:13:19 följande:
    Men herregud. Jobba på din attityd va?
  • johannaringer

Sant, men det är trist med pajkastning tycker jag

phil skrev 2007-10-19 23:29:24 följande:
    johannaringer skrev 2007-10-19 23:27:22 följande:
    Äh, det leder ingenvart. Det hjälper inte TS ett dugg att hon får en tillsägelse på ett forum.
  • johannaringer

Det där med Ryssland är ingenting som TS skrivit själv, utan spekulationer från några andra.

homemade skrev 2007-10-19 23:34:34 följande:
    Vilket land kommer du ifrån Ts? Läste något om Ryssland tidigare och jag känner två på mitt jobb och de två är rysligt svartsjuka vad gäller sina män. Är det det som är haken i detta för dig med, att du vill ha all uppmärksamheten själv?
  • johannaringer

Hallå TS, hur har det gått? Hur mår du?

Svar på tråden Var tredje helg???