• Trulis

Var tredje helg???

Bluelight skrev 2007-10-19 11:49:10 följande:
    Då kanske det finns finns hopp för mig också då.....Önskar att min sambos tös kunde komma lite mer sällan. För mig är helger väldigt viktiga att umgås med min älskling och bara göra saker tillsammans han och jag...Men när tösen (13 år) är med känns det inte lika avslappnatJag har föreslagit att eftersom jag också bor i huset så kan jag väl också få vara med och bestämma lite över hur vi alla ska lösa det med tösen. Eftersom hennes vistelse hos oss även påverkar mig så tycker jag att jag ska få kunna få en kompromiss...då blir ju alla i "familjen" nöjda och det är väl bra??Biomamman tycker inte att det är en bra idé....varannan helg är varannan helg punkt slut...Vad ska man göra....har ni några tips eller tröstande ord till lilla mig??
    Du Tjejen... din älskling hade ett liv innan du dök upp. Ett av resultaten blev ett nytt liv, han har lika stort ansvar i det livet. Det spelar ingen roll om flickan bor hos sin mamma.
    Acceptera det faktum, att flickan finns och kommer så pass sällan hon gör. Det är hennes OCH hennes pappas rättighet, annars kommer ni aldrig bli lycliga.
Svar på tråden Var tredje helg???