Inlägg från: Beatrize74 |Visa alla inlägg
  • Beatrize74

Varför klä sin pojk i tjejkläder????

Visalicious skrev 2007-10-25 14:37:08 följande:
    Ditt inlägg skulle kunna platsa i en tidning för nästan hundra år sedan då det moraliska förfallet bland ungdomen var stort. Kvinnor hade nämligen börjat klippa håret kort, bära långbyxor samt röka. Mången var den man och kvinna som undrade vart världen var på väg.
    Haha...sant!!!
  • Beatrize74
    Morbid Mistress skrev 2007-10-25 14:45:42 följande:
    Fast genom att anse att det är fel att en pojke har så kallade flickkläder fortsätter man ju att nedvärdera kvinnor dvs. det är negativ för en pojke att bli tagen för en flicka.
    Precis!!!

Vi tjejer går ju i "killkläder" varje dag (det som från början bara ansågs vara för killar, kängor, byxor, skjortor...till och med trosor i boxermodell)
  • Beatrize74
    Bempa skrev 2007-10-25 14:56:37 följande:
    Jag dömer inte honom som person men jag ifrågasätter hans kläder, väldig skillnad!Den här killen var så go, en underbar, o härlig grabb, men återigen det har ju inget med hans kläder att göra. Nu var den här killen bara ett ex, frågan handlar inte om honom utan överlag. Om man har en son som vill ha trosor o bh, ska man tillåta det också? (extremt kanske, men jag är nyfiken på hur ni ser på det också)
    Om min son växer upp och känner behov av att klä sig som en flicka, så skadar jag honom MER att hindra honom från att göra det än att faktiskt låta honom klä sig i bh och trosor.
Svar på tråden Varför klä sin pojk i tjejkläder????