• hannis pannis

någon som flygit till makedonien?o hur var flygen?

ska åka till min pojkväns hemland nästa år o undrara om nån flygit dit?o hur standarden är på flygplanen?

• Svar på tråden någon som flygit till makedonien?o hur var flygen?
  • tusca

Hej hej,
    Jag har jobbat pa Balkan, och flera stora bolag flyger dit. Kolla tex Austrian, de flyger garanterat till Skopje. Och ar et "normalt" bolag. Tror ocksa att det makedonska flygbolaget (som jag inte minns vad det heter) ar helt ok. Jag skulle "oroa" mig mer for trafiken an flyget, om jag var du. Ta med bilbarnstol pa flyget, det existerar nog inte dar.
    Jag antar att du inte varit i Makedonien pa din fraga. Det ar ganska annorlunda, sarskilt for en som inte reser sa mycket utanfor charterorterna, men Balkan (inklusive Makedonien) ar lysande vackert med allra oftast finfina manniskor och jattegod mat. Lite fattigt kanske, men som sagt otroligt vackert. Sa nu vet du det.

• juliajulia

hej jag är från MK och jag brukar alltid flyga till thessaloniki i grekland då de är oftast billigare och lika långt till MIN stad som från skopje, fördelen är att bagaget aldrig kommit bort då det har tyvärr oftast hänt när jag flygit till skopje med tex malev eller austrian....bilstol existerar inte där nere så ta med det om du vill annars har flygen samma standard som andra inom europa alltså inte så stora som till thailand...Ps det går ju att flyga till Ohrid oxå vet dock inte hur den flygplatsen är....

• hannis pannis

jo jag har allt vart i makedonien 2 ggr när min kille var utvisad,men kostar de extra o ta med barnstolen el?

tusca skrev 2007-11-07 16:11:16 följande:
    Hej hej,Jag har jobbat pa Balkan, och flera stora bolag flyger dit. Kolla tex Austrian, de flyger garanterat till Skopje. Och ar et "normalt" bolag. Tror ocksa att det makedonska flygbolaget (som jag inte minns vad det heter) ar helt ok. Jag skulle "oroa" mig mer for trafiken an flyget, om jag var du. Ta med bilbarnstol pa flyget, det existerar nog inte dar. Jag antar att du inte varit i Makedonien pa din fraga. Det ar ganska annorlunda, sarskilt for en som inte reser sa mycket utanfor charterorterna, men Balkan (inklusive Makedonien) ar lysande vackert med allra oftast finfina manniskor och jattegod mat. Lite fattigt kanske, men som sagt otroligt vackert. Sa nu vet du det.
Svar på tråden någon som flygit till makedonien?o hur var flygen?