• emcjoh

Ny tråd för oss som är adopterade och fått barn

Ibland är jag riktigt avundsjuk på de adopterade som det syns att de är adopterade på!
    Ibland är 50/50 grejen FÖR jobbig o. då menar jag att hälften undrar var man kommer från o. den andra säger att de inte tror på en förrän man visar sitt pers.nr.
    Skönt att få gnälla, ha de bra!

• emcjoh

Jag har kännt samma sak o. förstår Rungirl fullständigt.
    Vi är ju alla olika, o. de viktigaste dagarna i mitt liv är när jag träffade min man, fick mina barn o. fick kontakt m. min biologiska familj.

• emcjoh

Har aldrig känt mig hemma härt, MITT löand är JUGOSLAVIEN/SERBIEN
    konstig figur kske men jag hör inte hemma i Sverige.
    Varken t, temperament el. ngt annat.
    Jag kan förmodl. förklara detta verbalt, bättre än i text, men hoppas ändå på viss förståelse!

• emcjoh

Hej!
    Destined star: Jag kom hit för länge sedan, redan som 2åring, men tror inte det spelar ngn direkt roll.
    Mina svenska föräldrar har verkligen gjort allt för mig o.älskat mig av hela sitt hjärta. Men när jag kom hem var det precis det som det handlade om: att komma HEM.
    Att vara lik ngn, höra ihop m. ngn på riktigt, det är bara ORD känslorna är SÅ mycket mer o. större.
    Mina egna barn var det likadant med naturligtvis, men på ett lite annorlunda sätt.

• emcjoh

Precis som flera här tycker jag att det varit lite väl stillsamt här ett tag. Men tyvärr har iaf inte jag ngn lösning på det problemet.
    Förslag, någon, please!

• emcjoh

Destined Star: Bra idé, livet innehåller ju så enormt mycket mer!

Så ni skall flytta, minns när vi flyttade hit, om en månad är det 6år sedan o. jag var höggravid m. pojken. Usch vad jobbigt, fastän jag bara dirigerade de andra var allt skulle stå o. lagade maten. Jag är inte avundsjuk på vad ni har framför er, även om det ju är roligt att göra iordning på ett nytt ställe.

Här har vi ständigt projekt igång o. det blir nog aldrig "färdigt" tror jag iaf.

Ha det så bra o. lycka till m. packning o. flytt.

• emcjoh

Ha ha ha...

Containern skulle bli full på nolltid här också, skulle verkligen behövas. Själv har jag nämligen väldigt svårt att göra mig av med grejer...

Separationsångest där med ;)?

Skall ni flytta långt eller?

Har väl inte jag med o. göra, men frågar man inget får man ju heller inget veta....

Ha det bra allihop!

• emcjoh

Hej igen!
    Destined Star: Var glad för det som är gjort du o. kämpa på!
    Sedan kommer ju det roliga med att göra fint o. iordning:o).

Svar på tråden Ny tråd för oss som är adopterade och fått barn