• smil1

kalas aktivitets tips 8 årig pojke

Hej,

VI ska ha kalas hemma för en åtta årig kille och ca 15-20 killkompisar.
    Är det nån som har tips på lekar.
    Vi har tänkt limbo skattjakt och "pinata" men vill ha något mer också. Han gillar fysiskt aktiva lekar men inte dans....

• Svar på tråden kalas aktivitets tips 8 årig pojke
  • Zeraphia

Discostopp, pepparkakskull och fruktsallad med kul tema är roliga lekar.

• Zeraphia

Annars kanske "hav, skepp och land" vore roligt, eller ett spöktåg. Tomtesmyg brukar också vara uppskattat i den åldern

• yava

Vi hade tipsrunda med frågor om star wars som är favoriten hos alla grabbar i sonens klass. Majoriteten hade 9 av 10 rätt och det va väldigt poppis.

Anton 2000 , Elias 2004 , BF dec-07
  • dagdrömmare

du missade allltså ätligen hemma igår de hade barnkalas och gjorde häftiga monster muffins med färgad glasyr och godis till ögon och mun. Gå in på deras sida och kolla. Kan ju vara kul att låta killarna själva göra sina muffins

• smil1

Star wars tipsrunda låter som en hit!
    Vad är fruktsallad, pepparkakskull och tomtesmyg?

• smil1

Star wars tipsrunda låter som en hit!
    Vad är fruktsallad, pepparkakskull och tomtesmyg?

• smil1

Ja, hinner inte titta så himla mycket på tv längre så jag missade äntligen hemma, tyvärr.
    Men vi har haft monster tema, och Halloween de senaste två åren....muffins låter ju gott men kanske aningen kladdigt med 20 pojkar....tack för tipset dock ska ha det i åtanke till dottern med lite djungeltemakanske... och länker verkar bra, ska fördjupa mig lite när jag lagt barnen. Tack!

Svar på tråden kalas aktivitets tips 8 årig pojke