• frosties83

Någon i Piteå?

Lägger in en till.. :)
    Jag har nyligen flyttat till Piteå och känner inte så många, undrar om det finns någon mer gravid som kanske väntar till sommaren? :)

• Svar på tråden Någon i Piteå?
  • LiljasMamma

Välkommen till Piteå!

Här är en till gravid pitebo, äär beräknad början på aug.

Verkar dock som att halva stan är på tjocken, tycker man ser magar lite överallt nu =)

• Sellon

Hej,

Fick vårt lilla pyre på julafton i Sundsvall, trots att hon var planerad till den 12 januari och i Piteå
    Inflyttad till Piteå sen 3-4 år.
    Hittade igen familjeliv.se igår.

• Lianelg

Jag väntar också barn med bf i slutet på juli.

• Vovsingen

Hej Pitemammor!

Är i v 34+ och ska till Piteå i några dagar, men vet inget om sjukvården där. Det borde ju inte bli barn redan, men skulle vilja vara väl förberedd. Man vet ju aldrig. Är det Sunderbyn som gäller? Hur långt är det dit och är det någon som vet telefonnumret?

• Mimmi82

Här är en till Pitebo, berälnad mitten på juni. gick dock över med 1:a barnet så jag räknar med midsommar ungefär =)

• fjullegun
    Vovsingen skrev 2008-01-28 11:00:48 följande:
    Hej Pitemammor!Är i v 34+ och ska till Piteå i några dagar, men vet inget om sjukvården där. Det borde ju inte bli barn redan, men skulle vilja vara väl förberedd. Man vet ju aldrig. Är det Sunderbyn som gäller? Hur långt är det dit och är det någon som vet telefonnumret?
    Hej!
    Ja tyvärr har dom lagt ner BB år 2000 här i Piteå så det är Sunderbyn som gäller.
    Det är ca 8 mil till Sunderbyn och telefonnumret till förlossningen är: 0920-282463

Här är en länk till förlossningen, lite bra information om hur du hittar dit osv...
    http://www.nll.se/hg2.aspx?id=8692
Svar på tråden Någon i Piteå?