Inlägg från: ashera |Visa alla inlägg
  • ashera

hur gör du angående offentliga toaletter med skötbord??

Ställt mig sist i kön. Hade det varit kris hade jag frågat om jag kunde gå före.

Ang att man kanske måste vänta länge på "rätt" toalett, så är det ju inte så svårt det heller. Skulle byta på min son en gång, det fanns massa toaletter men bara en med skötbord. När det blev min tur i kön släppte jag förbi folk allt eftersom de vanliga toaletterna blev lediga, tills skötbordstoan blev ledig.

• ashera

Ja barn som går på toaletten tycker jag har rätt att gå före. Men har det redan skett i blöjan är det ju (oftast) inte kris längre.

• ashera

Jag skrev "oftast" inte kris Är det kris skulle jag självklart be om att få gå före (som jag skrev), men jag skulle nog inte kunna med att "tränga mig" om någon sa nej. Fast det är ju mitt problem då

Självklart byter jag på mina barn så fort jag kan när de bajsat, men ibland måste man vänta på sin tur. Det kanske står många barn i kön, eller så har man lång väg till toaletten, då måste de ju ändå vänta en stund. Eller bytas på i vagnen (vilket också har hänt att jag har gjort). Men jag har "turen" att ha barn som faktiskt i stort sett aldrig bajsar när vi är på stan

Svar på tråden hur gör du angående offentliga toaletter med skötbord??