Inlägg från: Helene m Olivia o Sigrid |Visa alla inlägg
  • Helene m Olivia o Sigrid

hur gör du angående offentliga toaletter med skötbord??

Jag säger "det är lite panik här, kan jag gå före" Och så GÅR jag före utan att vänta på svar!

(men så har mina barn inte gärna bajsat i blöjan så det har i regel varit panik för att de är bajsnödiga!!)

Jag tycker definitivt att barn har rätt att gå före!

(¯`°?.¸ ღ O-031017 & S-051003 ღ ¸.?°´¯)
    ashera skrev 2007-11-24 20:16:08 följande:
    Ja barn som går på toaletten tycker jag har rätt att gå före. Men har det redan skett i blöjan är det ju (oftast) inte kris längre.
    Inte skulle jag vilja gå med bajsig blöja i flera minuter!! Skulle du?
    Mina barn har blivit rent olyckliga när de råkat bajsa i blöjan!
    BrideOf Rocky skrev 2007-11-24 20:49:00 följande:
    Men Guud vilket dalt!Ursäkta, men hur får man så känsliga barn att dom inte klarar av ett par minuter i bajsig blöja, och framför allt, vad är det för värdelösa blöjor ni har?
    Det spelar väl ingen roll vilka blöjor man har, bajset är väl lika otrevligt att sitta i oavsett!

(och amningsbajs kan mycket väl fara lite varstans även med en bra blöja!)
    BrideOf Rocky skrev 2007-11-24 21:10:48 följande:
    Angelflikkan,Nej, jag syfter inte på dig.Har bajset runnit längst benet är det ju ingen tvekan, då ska man ju självklart få gå före anser jag.Om inte nån i kön före har nån lika bra anledning.Men när det bara är en blöja med bajs i så är det dalt
    Dalt?
    Nä det tycker jag definitivt inte!!

Återigen, skulle DU vilja sitta i en bajsig blöja??
    BrideOf Rocky skrev 2007-11-24 21:25:46 följande:
    Helene m Olivia..Nej, det skulle jag inte, jag skulle inte vilja ha blöja öht eller drick bröstmjölk eller inte kunna klia mig på ryggen eller ligga i en vagn utan att se ut.Det är jävligt tufft att vara bäbis, men livet är hårt.
    Tråkig syn du har på barn!
    Tycker du inte att man bör göra det så trevligt som möjligt för bäbisen eller måste den absolut behöva få veta att livet är hårt redan från början??
Svar på tråden hur gör du angående offentliga toaletter med skötbord??