• Anonym
    Äldre 24 Nov 21:30
    64033 visningar
    66 svar
    66
    64033

    Hur kan man tjäna snabba pengar snabbt?

    Jag är i stort behov av pengar och vet att inom sex kan man tjäna stora pengar. Jag vill INTE sälja min kropp . utan vill ha tips på andra sätt man kan tjäna pengar på inom sex?

    Tips sökes!

  • Svar på tråden Hur kan man tjäna snabba pengar snabbt?
  • Anonym (hipst­er)
    Äldre 20 Dec 17:49
    #51

    Hur mycket fick du för trosorna? jag sålde lite innan och hade telesex men jag blev så trött på alla puckon plus att jag blev klar med min utbildning så jag inte behövde extra pengar längre.

  • Anonym (....)
    Äldre 20 Dec 17:53
    #52

    Hur går man tillväga om man vill sälja trosor? nyfiken bara.

    hur mycket kan man få för ett par?

  • Anonym (hallå­???)
    Äldre 20 Dec 17:59
    #53

    Inte mycket stålar om man får sålt ett par trosor om dagen!!! En dagslön för max en hundring (om man hittar en riktig knäppis) !
    Annars kan man ju alltid ta ett riktigt jobb eller sälja av gamla grejer och kläder på tradera!
    Så löjligt att sälja gamla trosor, Hur lågt kan en människa sjunka egentligen????

  • Anonym (lilja­)
    Äldre 20 Dec 18:07
    #54

    eskort tjej kanske? du far betalt for att 'underhalla' ensamma rika business man pa middagar och sa...men ni har inte sex sa vitt jag vet. kanske inte finns inte sverige...

  • Anonym (o f*n)
    Äldre 20 Dec 18:07
    #55

    Jag såg nyss på knullkontakt.se att det var en gubbe som ville köpa bröstmjölk... om du ammar kan du tjäna lite på det. Inte bara till honom men även till barnsjukhus...

  • Anonym (web)
    Äldre 21 Dec 15:28
    #56

    Jag har ingen aning på vad man tjänar på ett par trosor, men nog finns de nån gammal olycklig gubbe som aldrig fått nå som ger en bra slant för trosor. Haha du få ha nya underkläder hela tiden + att du tjäna en liten slant =)

  • Anonym (web)
    Äldre 21 Dec 15:31
    #57

    Anonym (hallå???) skrev 2007-12-20 17:59:55 följande:


    Inte mycket stålar om man får sålt ett par trosor om dagen!!! En dagslön för max en hundring (om man hittar en riktig knäppis) ! Annars kan man ju alltid ta ett riktigt jobb eller sälja av gamla grejer och kläder på tradera!Så löjligt att sälja gamla trosor, Hur lågt kan en människa sjunka egentligen????
    Å va då lågt? kan ja tjäna pengar på å sälja mina använda trosor så fine! Va är de för lågt me de??
  • Mama20­05
    Äldre 21 Dec 15:31
    #58

    Anonym (o f*n) skrev 2007-12-20 18:07:29 följande:


    Jag såg nyss på knullkontakt.se att det var en gubbe som ville köpa bröstmjölk... om du ammar kan du tjäna lite på det. Inte bara till honom men även till barnsjukhus...
    Undrar vad han betalar? Barnsjukhusen betalar ju bara 100;- per liter!

    Nej, ärligt talat - vilka sjuka människor det finns!
  • Anonym (S)
    Äldre 26 Dec 12:25
    #59

    sålde ett par trosor för 1000 kr en gång..wah nästan så man vill börja igen :b

  • Anonym (snygg man)
    Äldre 26 Dec 12:34
    #60

    Haha..har några gamla utslitna kallingar jag kan sälja till någon sjuk tant ..
    olika pris alt ..

    1: Björnborg med bromsspår 179:-
    2: Calvin utan bromsspår men med utlösning i 199:-

    kan får med både utlösning och bromsspår för 399:-

    Just nu mellandags rea 40 % på alla

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 27 Dec 00:00
    #61

    Jag fick sålt ett par trosor men bara för 100kr, sen har jag börjat med telefon6 :D najsiga pengar!

  • Anonym ((K6))
    Äldre 27 Dec 01:14
    #62

    Lustiga är att många av de tjejerna som säljer cam shower gör reklam för sig på sidor där dom är genuint avskydda om och om igen reggar dom sig för allt från ngn minut till några timmar innan ngn moderator/administör slänger ut dem

  • Anonym
    Äldre 11 Apr 10:03
    #63

    Om man har ork/tid så skulle du kunna använda det nya Pure Leverage bit.ly/Ycipdj.
    Jag har jobbat fulltid online sen 3 år tillbaka. Det är inte jätte lätt att starta från 0 men när man väl kommer igång kan det gå väldigt fort. Men all hjälp som finns idag online så är det ännu lättare att lära sig alla olika sätt att tjäna pengar på.

    Pure Leverage bit.ly/Ycipdj är alla olika vertyg du behöver för att lyckas online. 

    Jag kommer att bli din mentor där och hjälpa dig på vägen till att börja tjäna pengar. Gå in och se om det är något för dig.

    bit.ly/Ycipdj 

  • Wed 8 Nov 2023 20:44
    #65
    -1

    Verkar som att det finns många att tjäna pengar snabbt som tjej online. Exempelvist Onlyfans verkar funka =)

  • Thu 9 Nov 2023 16:33
    #66

    Försök minska dina kostnader.
    Att bo ihop sparar massor av pengar.
    Skaffa en utbildning som leder till anställning.
    Sänk dina krav på materiell standard.

Svar på tråden Hur kan man tjäna snabba pengar snabbt?