• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • Johansson

Kom nyss hem efter stor handling på lidl.Köpte 16 flaskor med must.Jätte god till super pris.En stor skinka vart det med. Sen en massa annat.

• thesecret

deras butterkex är GUDOMLIGA!

• Johansson

Deras butterkaka.Smakar alltid nybakad,med massor av härlig vaniljkräm för endast 19kr. Har ni inte provat den så rekomenderar jag den.

• Mor till solsken

Köpte must där igår men kom hem med två lightflaskor och två "vanliga". Korken var vit på lightmusten och röd på den vanliga, etiketterna visade inte på något sätt att det var light. Vi kände det på smaken eftersom vi så gott som aldrig dricker lightläsk. Lite tokigt om ngn som inte klarar socker får fel. Är nog läge att informera Lidl kanske.
    Smaken var det ju annars inte ngt fel på.

• allaminaliv

Hej! Vad kul att den här tråden finns. Jag tycker det är kul med Lidl. I vår butik har de dock gjort om kassorna till "vanliga".

För 2 år sedan köpte jag ett satinlakan (100% bomull) med resår för dubbelsäng för typ 150 kr. Har jag aldrig sett igen, varorna brukar återkomma. Kostar ju flera 100 på Hemtex. Men en himla massa flanellakan återkommer (vill jag inte ha).

Brandsläckare har vi köpt några stycken av, de är ju pulver, vilket anses vara bäst, då det släcker det mesta. Det brukar återkomma.

I frysdisken finns det panerad fisk i 2-pack, som är så himla god. Det är med räkfyllning, vet inte om det finns annan fyllning. Mmm super med couscous.

Det var vad jag kom på för tillfället.

• Atamon

Mor till solsken skrev 2007-12-15 10:30:49 följande:

Köpte must där igår men kom hem med två lightflaskor och två "vanliga". Korken var vit på lightmusten och röd på den vanliga, etiketterna visade inte på något sätt att det var light. Vi kände det på smaken eftersom vi så gott som aldrig dricker lightläsk. Lite tokigt om ngn som inte klarar socker får fel. Är nog läge att informera Lidl kanske. Smaken var det ju annars inte ngt fel på.
    På lightjulmusten jag köpte av Lidls egna märke så står det light på etiketten
  • Atamon

Vi köpte julskinkan igår på Lidl, den för 29.90 kg. Skinkan var saftig och god, lite väl salt för min smak, men det känner man ju inte om man äter den på smörgås eller på en jultallrik tillsammans med senap och potatis m.m.

• sulinajo

Här är en till som handlar på lidl,i början handlade vi bara blöjor och lite grönt där men nu har vi utökat handlingen där! Finns ju jättebra saker. Älskar deras köttfärs (nöt),himla bra att göra köttbullar,hamburgare av!
    Köpte Apotekarns julmust på deras erbjudande idag,superbilligt!!Annars har de ju sin egen som jag tycker är lika god men gubben har fått för sig att den inte är det,fast kan garantera att han inte skulle märka skillnad om han inte såg när man hällde upp
    Ska testa de där kalkonfileerna ni tipsat hett om idag!!

• Spindelskratt

Nu har de höjt blöjorna rejält, 69kr, tycker inte det är så billigt längre för 44 blöjor...

• Johansson

det är väll billigt för blöjor tycker jag. om man jämför med icas billigaste eller willys. dom är dyrare.

Svar på tråden vi som handlar på Lidl