• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • Lizard19

Ja jag kommer köpa dem i alla fall =)

Jag menar om man e nöjd med dme oxå och de är billiga =) Vad kan man egentligen begära =)

Ost ost ta i hyveln
  • Lizard19

Fast idag blev jag förbannad på lidl.

Först skulle jag köpa läsk. Blev stoppad i kassan för man var tvungen att köpa en hel platta... Jag som var så läsk sugen. Såg inte nån lapp om det heller.

Sen har deras pappkassar blivit urdåliga de nya. De går sönder jämnt. Idag gick de sönder mitt på parkeringen och alla varor åkte ut.... Sen gick de vanliga oxå sönder.. Grrr nej förlåt men idag blev jag förbannad på lidl : Får nämna jag e i slut skedet av graviditeten och mitt humör e bläää
    Ska faktiskt säga till dem nästa gång om kassarna....

Ost ost ta i hyveln
  • Eelle

vad brukar ni hamna på för summa om ni storhandlar på Lidl???

Vi har funderat på att börja handla där oftare ex storhandla det man kan osv..
    vad brukar få för summa? och ungefär vad brukar ni handla där?

• Eelle

jooo här har de korgar... precis innanför dörrarna till höger.. man måste kolla ordentligt efter dem. iaf här som sagt..

BunnyBrown skrev 2007-11-28 16:42:50 följande:
    Bra butik MEN jag avskyr att de ej har korgar och deras dumma dumma kassor...
  • snökatt

Vissa saker är ju billiga och bra, men jag tycker nog att dom "kompenserar bort" det genom att höja priset på andra varor som t ex bröd och mejeriprodukter som inte alls är särskilt "billiga". Men man kan ju välja bara det som är billigt och köpa det andra någon annan stanns =)

• tilda den vilda

vi handlar ca 700 kr i veckan,  det kan bli mer eller mindre

• tilda den vilda
    Lizard19 skrev 2007-12-19 16:16:51 följande:
    Fast idag blev jag förbannad på lidl. Först skulle jag köpa läsk. Blev stoppad i kassan för man var tvungen att köpa en hel platta... Jag som var så läsk sugen. Såg inte nån lapp om det heller.Sen har deras pappkassar blivit urdåliga de nya. De går sönder jämnt. Idag gick de sönder mitt på parkeringen och alla varor åkte ut.... Sen gick de vanliga oxå sönder.. Grrr nej förlåt men idag blev jag förbannad på lidl : Får nämna jag e i slut skedet av graviditeten och mitt humör e bläääSka faktiskt säga till dem nästa gång om kassarna....
    fy va tråkigt! ja då blir man besviken.

jag har köpt en påse cevapici vad serverar man till dom?
  • angelcry

Den här tråden har jag missat. Jag handlar mycket frukt och grönsaker på lidl och julmust i mängder just nu.
    Kan även rekomendera dom chokladöverdragna nötter och mandlar som dom har bland julgodiset.
    Mineralvattnet köper vi på lidl med.
    Sambon är dc på lidl så är det något jag ska framföra så säg till

Kärleken ser inte med ögonen utan med själen.
Svar på tråden vi som handlar på Lidl