• tilda den vilda

vi som handlar på Lidl

Här är alla som handlar på lidl välkomna!!!

De som inte gillar butiken kan tjattra nån annanstans!!!!

Vi tipsar varandra om deras varor, produkter m.m

• Svar på tråden vi som handlar på Lidl
  • Sallisen

Jaha, jag har aldrig råkat ut för att de har gått sönder... Fast jag tar ju hellre flera än proppar en full också...

• Lizard19
    Sallisen skrev 2007-12-21 10:19:37 följande:
    Jaha, jag har aldrig råkat ut för att de har gått sönder... Fast jag tar ju hellre flera än proppar en full också...
    Fast bröd och lite artiklar till badrummet lär de väl hålla för... Å jag bruka oxå ta fler och låta de vara lite i pappkassarna men tji fick ja...

Förresten måste jag säga att deras kakor e mumma... =) Finns chokladkakor med apelsinsörja inuti som är mums... =)
    Ost ost ta i hyveln
  • Sallisen
    Lizard19 skrev 2007-12-21 10:28:49 följande:
    Fast bröd och lite artiklar till badrummet lär de väl hålla för... Å jag bruka oxå ta fler och låta de vara lite i pappkassarna men tji fick ja...Förresten måste jag säga att deras kakor e mumma... =) Finns chokladkakor med apelsinsörja inuti som är mums... =)
    Trist om de pajar!!

Min mamma älskar de där chokladkakorna med apelsinmarmelad i, dem får vi alltid när vi är där!

Jag vill dit och köpa godiiiiis!
  • cleopatra2

Jag brukar köpa brioche till frukost där,vanillekvarg,och sen har dom goda röda teer med!
    Och sen croissants till frukost.

Sallisen skrev 2007-12-21 10:30:13 följande:
    Trist om de pajar!! Min mamma älskar de där chokladkakorna med apelsinmarmelad i, dem får vi alltid när vi är där! Jag vill dit och köpa godiiiiis!
  • Miot

Måste fråga er som handla på lidl, finns det julskinka där och är den bra isåfall?

• Sallisen
    Miot skrev 2007-12-21 10:34:34 följande:
    Måste fråga er som handla på lidl, finns det julskinka där och är den bra isåfall?
    Ja, vi köpte en dansk färdigkokt och den var måhända något salt men annars god. Den är snart uppäten! Får köpa en till...
  • inze
    Miot skrev 2007-12-21 10:34:34 följande:
    Jag köpte en idag + en massa annat och skinkan var svensk och kostade 39:90/kg. Har dock inte hunnit smaka den än.
  • ANOF

Jag köper alltid chokladkräm att ha på smörgås och i yogurt. Den heter choko duo, och kostar bara 8kr för en stor burk. Dom har också bra choklad puddingar och liknande som är billigt och gott, till det har jag sprutgrädde på tub.

• tilda den vilda

åh deras hamburgare 90gr i en påse tror att det är 20 st för 69 kr kanon pris!!! och sen köper jag ost som är styckförpackad perfekt till hamburgare o till varma mackor

• annicavillhabeis

Billig blandfärs har de ju nu...27:90...men när vi kom dit idag hade de sänkt den ännu mer...till 17:90...gissa om det blev ett antal kilon=) super billigt ju. å billiga apelsiner oxå=)

Svar på tråden vi som handlar på Lidl