• Anghammarad

Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!

Det enda dem har som mål är att försämra för de svaga!!!!!!!! Nu så är ju sossarna mycket större, kan man inte göra något för att byta regering!!!!!!!??????? Dem borde inte få sitta kvar i regeringen när de har så få som röstar på dem!!!!!!!! Vad tycker ni????

• Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!
  • Sencha
    Anghammarad skrev 2007-11-30 10:22:03 följande:
    Det enda dem har som mål är att försämra för de svaga!!!!!!!! Nu så är ju sossarna mycket större, kan man inte göra något för att byta regering!!!!!!!??????? Dem borde inte få sitta kvar i regeringen när de har så få som röstar på dem!!!!!!!! Vad tycker ni????
    Fast det är ju inte så det funkar. Mandatperioderna är ju så långa som de är för att det inte ska bli för hattigt och skiftande fram och tillbaka.
    Det behövs en betydligt större kris för regeringen för att utlysa nyval.
    Vilket miljömål tycker DU är viktigast? www.miljomal.nu/om_miljomalen/oversikt_lang.php
  • azofia

Säger som Sencha..

Tillräckligt många röstade på alliansen i förra valet, alltså kommer de sitta perioden ut oavsett om (relativt opålitliga) mätningar visar att vänsterblocket skulle få flera röster idag om det var val.

• Goliz

Dom lär ju inte väljas om iallafall...har grävt sin egen grav...

• pulmones

de sitter nog inte så länge.....känner mig rätt lugn faktiskt.

• No Saint

Fast sådana där mätningar brukar väl ändå svänga lite upp och ned under mandatperioderna? Folk är ju så barnsliga och ska byta sida så fort det kommer ett beslut som inte passar dom. Det händer även under en sosseregering.

• Pumpkin

Det här låter inte likt dig Cohiba (om man tänker på övriga trådar jag sett dig i alltså ?

• Struliga Jag

Men vilken löjlig inställning.
    Jag tycker att allt regeringen för är till det bättre.
    De har bara suttit ett år och har lång tid kvar, alla kommer inse att allt är för det bästa och det kommer vara en blå regering lång tid framöver.

Svenska folket röstade faktiskt fram en blå regering, bara att lära sig leva med.

• pulmones

Ja absolut ska vi leva med det i 3 år till.....ska bli spännande faktiskt!. Men hittills så har vi bara fått en extraräkning
    Struliga Jag skrev 2007-11-30 10:36:06 följande:

Men vilken löjlig inställning.Jag tycker att allt regeringen för är till det bättre.De har bara suttit ett år och har lång tid kvar, alla kommer inse att allt är för det bästa och det kommer vara en blå regering lång tid framöver.Svenska folket röstade faktiskt fram en blå regering, bara att lära sig leva med.
  • zsandora

Vilka skulle ni rösta på om de vore val då??? Tycker ju inte att regeringen bryr sig om nåt annat än deras feta löner.... De va ju inte så mycket bättre med sossarna... Skulle va en regering med tuffare lagar och straff... Sverige är för klent...

Min åsikt..

Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!