Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!
Cohiba
Jag tar det som att du skojar det där med att hon bett om ursäkt.. eller? *förvirrad*
Cohiba
Jag tar det som att du skojar det där med att hon bett om ursäkt.. eller? *förvirrad*
Att de kom till styret var för att svenska folket var trött på hur sossarna styrde landet samt att Göran Persson gjorde en totalt floppande valdebatt. Han vägrade svara på de stora frågorna och var lite för självsäker i att han skulle vinna ännu en gång. Hade hade stigit ner och erbjudit någon ny sin plats så är det inte otänkbart att de hade vunnit igen.
Jag för min del tycker inte att det är så hemskt förfärligt att ha dem vid makten. Men jag anser inte att man ska kunna leva ett helt liv på bidrag utan tycker att man ska göra rätt för sig.
Det är självklart en sak att vara svårt sjuk men jag har svårt tro att de nu kommer kasta ut dessa människor i arbetslivet. För varje regel finns det undantag. Sen det moderaterna gjorde med sjukskrivningarna var det som sossarna redan hade påbörjat. Så en stor del där hade hänt vare sig det varit sossarna eller moderaterna som vann valet.
Det alla säger om att de minnsan inte kan tänka sig att flytta så finns ju alternativt till att pendla. 2 timmars resväg hade jag en gång i tiden. Visst det var inte roligt sitta på ett tåg 4 timmar om dagen men det var ett jobb.. och hellre 4 timmars tågåkande än ett uselt jobb i hemstaden som gav skitpissig lön. För det finns jobb att få om man är beredd att ta vad som helst till vilken lön som helst.