Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!
meic skrev 2007-11-30 16:02:18 följande:
Jag tycker det är skitskönt rent ut sagt att de vann... Menar såklart inte att man ska sparka på de svaga, men däremot tror jag inte det hjälper nån att låta dom gå hemma år efter år och leva på bidrag! Folk är SÅ lata i detta landet och tar allting för givet, fuskar när dom är sjuka och är inte ens tacksamma för vår, fantastiska, föräldraledighet. Tycker det är sorgligt alltså.Hade de inte vunnit så hade jag emigrerat.Sverige är ett så mesigt land! Se bara på USA. Där kan ni snacka om att se rika bara ser till sig själva, och de fattiga har knappt råd att leva.
De som har mer pengar (sk "feta löner och lever i lyx") tror ni inte de har lagt många år på att plugga och läsa och arbetat som f-n för att få pengar? Så kommer det en sosseregering som tycker att de som inte har pluggat, hoppat av skolan och nu inte vill jobba utan gå på bidrag ska försörjas av de som faktiskt har gjort nåt av sitt liv? nej FY! De som har pengar har i de flesta fallen gjort sig förtjänta av det där lilla extra. Tycker ingen ska missunna dem det.