Inlägg från: Stoffe20 |Visa alla inlägg
  • Stoffe20

Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!

Jag måste säga att detta med betyg ifrån att man är 7 år låter som en riktigt usel idé, hade man sagt ifrån klass 7 hade jag tyckt det varit okej men inte från år 7.
    Jag tycker det finns många bra saker i Alliansens politik, men jag vet ju också att de tog över i ett bra läge då sverige var stabilt.
    Jag tycker dock fortfarande man måste ta sitt sociala ansvar för människor som har det sämre och är sjukskrivna och människor som har låg pension. Eftersom även de måste kunna ha det bra i samhället!
    Är också kritisk mot ifall jag tycker att 4 så olika partier ska styra tillsammans faktiskt!
    Måste också hålla med om vad någon sa att vi har en statsminister idag som saknar pondus och som verkar osäker och lite rädd.
    Men visst finns det mycket bra saker de gjort, precis som det finns mycket bra saker Socialdemokraterna gjort.
    Men just det med betyg ifrån 7 års ålder tycker jag känns onödigt...

• Stoffe20

Verkar ha varit välidgt mycket personangrepp här inne, vad trist att folk inte ska kunna stå för sina åsikter och debattera utan att andra ska tala illa om dem. Herregud, vissa av er är ju verkligen fullvuxna människor, bör man inte kunna behärska sig och bete sig som en normalt funtad människa.

Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!