Men snälla rara.. Varför alla dessa personangrepp?
Man förlorar mest själv på att gå på debattmotståndaren som person istället för att bemöta fakta.
Vill inte vara den som är den, men debatttekniken med flitig påhopp på motståndaren får mig att tänka på en viss herre. Han är ganska överviktig och leker numera patron på sina stora ägor ute på landet. Gissa vem? 
mo m2007 skrev 2008-01-07 11:18:36 följande:
det känns ju tryggt att du kan komma och undervisa mig och oss som är okunniga. Jag sa aldrig att alla regler är bra.. det visar bara hur lite läskunnig du är. Vi eller iaf jag diskuterade inte sjukpenningen utan det faktum att Alliansen rider på en våg som båda regeringarna kan känna sig som vinnare på.. Den dan du läser det jag skriver och inte det du vill att jag ska skriva. då kan vi fortsätta diskussionen.Jag sa heller inte att jag tyckte sossarna var det bästa styrande partiet.. de hade idiotiska regler de med. Men då du endast försöker komma med VETENSKAP (?) och BNP så ber jag dig läsa det JAG skriver. Naturligtvis finns det länder som gått om Sverige både ekonomiskt och utvecklingsmässigt, just för att Svenska näringslivet och de styrande varit rena arslen i vissa frågor. Det håller jag med om. Men som sagt jag var med och pratade om de som INTE VILL jobba och de som INTE KAN jobba, INTE denna vetenskapliga BNP...el skåpet skrev 2008-01-07 09:52:51 följande: