Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!

Varför svarar du på de inläggen då?

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:17:58 följande:
    Vaa, jag är verkligen inte cDk3r...verkligen inte.Men kan ju kolla med dem som driver sidan om du vill eller våra inloggninsuppgifter!Shit, vad lågt att komma med sånna påhopp dessutom offentligt...
  • BettanB

Nej, det tror jag inte. Är du det?

cDk3r skrev 2008-01-07 13:21:46 följande:
    BettanBMja jag bara konstaterar att du inte vet vad du pratar om. Visst är jag väll ganska dryg och otrevlig. Men jag är en otrevlig människa.
  • BettanB

Jo, de har en del bra forkare inom psykologi, men är ju långt ifrån världsledande som du säkert vet. Däremot är ju Sverige väldigt duktiga inom bla.a Datavetenskap, vilket du säkert också vet. Är kanske en av anledningarna till att exvis Motorola är så förtjusta i små svenska företag med mycket kompetent folk.

Nä, men jag tycker att det blir ganska fånigt om man tror att man kan mäta kompetens enbart genom att räkna nobelpris. Speciellt när många stora, nya och viktiga områden inte ens finns med.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:23:16 följande:
    Just det ja, för Amerika har ju inte bra psykologer och datavetenskap det vet de ju absolut inget om...hmm, undrar hur världen skulle se ut om USA inte fanns.Så du vill lägga ner de områden som inte får nobelpriset alltså? varför då?
  • BettanB

En MASSA på hopp? Efter sig själv känner man andra. Nu skall vi inte sitta här och projicera, det är oartigt.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:23:59 följande:
    Därför du skrivet bara en massa påhopp för att få dig verka bättre, sedan är det väl fritt att svara på vad man vill eller har jag fel?
  • BettanB

Jag med, men tyckte det var bäst att fråga eftersom jag tydligen trampa på tår som inte syns. Hua.

sydneygirl skrev 2008-01-07 13:24:01 följande:
    Samma här - tog en sekund extra att fatta att Alexiaa inte insett att inlägget h*n svarade på var riktat till cDk3r. Men jag är övertygad om att det inte är samma person
  • BettanB

Shit. En till i tråden som kan räkna. Känner mig genast mindre ensam.

SkåneP skrev 2008-01-07 13:27:03 följande:
    Få se nu ...Sverige : 9 miljoner människor. 28 nobelpris.USA: 300 miljöner människor. 304 nobelpris.Slutsats:Sverige : Ca 3.1 nobelpris per miljoner invåndare.USA : Ca 1 nobelpris per miljoner invånare.
  • BettanB

I USA kanske, men i USA tror man väl å andra sidan att Paris är huvudstad i Europa så det säger ju inte så fasligt mycket. DÄR kan vi snacka ohälsosam narcissisms.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:28:47 följande:
    Fortfarande är det de fina amerikanska universiteten som gör de stora upptäckterna.Men är logiskt för de har också pengarna, de har de stora läkemedelsbolagen och liknande!Men Sverige är ett land som det sällan talas om, det är välidgt sällan någon nämner vårt land när de talas på internationella konferenser och liknande.
  • BettanB

Jag skrev att han bara upprepar allt jag skrev. Och det blev tramsig och gav lika mycket till diskussionen som om han bara slängt ner ord på måfå.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:29:51 följande:
    Fast du har ju kommit med påhopp, du kanske inte inser det.Men när du skrev till honom att det var bara trams han skrev och lika gärna kunde skriva ned alfabetet början man ju fundera vad du vill få ut av det hela.
  • BettanB

Grattis?

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:32:21 följande:
    Motorola har också duktiga amerikanska medarbetare! Jag känner Ed Zander som är VD för Motorola och han är ganska duktig på sitt person, jag borde veta.
Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!