Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!
Varför svarar du på de inläggen då?
Varför svarar du på de inläggen då?
Nej, det tror jag inte. Är du det?
Jo, de har en del bra forkare inom psykologi, men är ju långt ifrån världsledande som du säkert vet. Däremot är ju Sverige väldigt duktiga inom bla.a Datavetenskap, vilket du säkert också vet. Är kanske en av anledningarna till att exvis Motorola är så förtjusta i små svenska företag med mycket kompetent folk.
Nä, men jag tycker att det blir ganska fånigt om man tror att man kan mäta kompetens enbart genom att räkna nobelpris. Speciellt när många stora, nya och viktiga områden inte ens finns med.
Och nej, med det menade jag INTE att du är fånig. För att klargöra.
En MASSA på hopp? Efter sig själv känner man andra. Nu skall vi inte sitta här och projicera, det är oartigt.
Jag med, men tyckte det var bäst att fråga eftersom jag tydligen trampa på tår som inte syns. Hua.
Shit. En till i tråden som kan räkna. Känner mig genast mindre ensam.
I USA kanske, men i USA tror man väl å andra sidan att Paris är huvudstad i Europa så det säger ju inte så fasligt mycket. DÄR kan vi snacka ohälsosam narcissisms.
Jag skrev att han bara upprepar allt jag skrev. Och det blev tramsig och gav lika mycket till diskussionen som om han bara slängt ner ord på måfå.
Grattis?