Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!

Jag skrev det till honom då.. Och inte till dig. Knappast ett påhoppå att påtala brister i tekniken. Att sitta och spegla inlägg efter inlägg för föga till diskussionen.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:33:52 följande:
    Ok, men skriv det till honom då...inte offentligt, då blir det liksom ett påhopp!!!
  • BettanB

Vad dumt. Du anser det alltså även själv?

cDk3r skrev 2008-01-07 13:34:44 följande:
    "Nej, det tror jag inte. Är du det?"Det är jag faktiskt :) fråga nån gammal räv här så får du se ;)
  • BettanB

Och nej; Alexxiaa. Jag menade inte att du är dum när jag skrev "Vad dumt!" till en annan användare. Bara för att klargöra så ingen tar det fel.

• BettanB

Du inser inte ens själv att du sitter och kastar stenblock i ett glashus? Geee.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:36:45 följande:
    Jo, fast jag menar skriv det privat till honom...eller trodde du inte att andra kunde se bara för du valde att citera honom?
  • BettanB

Ja, så klart. SÅ är det. Tack för den analysen.

Det är mycket som är dumt att skriva, min vän. Det har vi fått se i den här tråden idag.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:39:45 följande:
    Nä, du vill hoppa på folk...det är därför du skriver här! Syntes för ganska länge sedan.Men förstod du inte menade till mig, gjorde jag även förra gången men tyckte det var dumt att skriva!
  • BettanB

Ohja. Jag skriver ut det och sätter upp det på anslagstavlan så jag inte skall glömma det. Eller nej, så var det ju inte... Sorry.

Ja, fför du har ju hela tiden fört en fin och fräsch diskussion, men kanske blivit lite missförstådd trots att du bara vill väl...

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:40:50 följande:
    Ojojoj, du bryr dig verkligen om allt jag skriver va!Konstigt att du verkligen bryr dig om mer att skriva till mig än om att debattera något!
  • BettanB

Men det är ju mitt fel.. och lite ditt också för att du tycker att du är snygg. Sluta med det.

Herrejisses, vad löjligt det här blev. Och allt för att hon(/?) inte klarar att föra en vettig diskussion utan att gå till personangrepp och föra cirkelargument.

Tänker fortfarande rösta på Alliansen nästa gång, så det så...

el skåpet skrev 2008-01-07 13:44:51 följande:
    BettanB skrev 2008-01-07 13:37:28 följande:Tror dock de flesta tänker en del åt det hållet (mindre smart i huvudet) angående alexxia, lite svårt och tycka annorlunda när man läser vad hon skriver
  • BettanB

Mycket att lära? Ja, därom finns ju inget tvivel i vart fall.

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:45:53 följande:
    Ja, fast det inser ju inte du själv...för du ser ju dig själv som så duktig.Haha, jag erkänner att det är mycket jag inte vet men är välidgt för att lära mig...du å andra sidan tycker du redan kan allt men ändå blir det så fel.
  • BettanB

Nej, föärlåt. Den var dum. Tog den på volley, men nu blir jag ju verkligen lika löjlig som..öh.. vissa andra.

BettanB skrev 2008-01-07 13:48:48 följande:
    Mycket att lära? Ja, därom finns ju inget tvivel i vart fall.
  • BettanB

Bättre än vad jag själv gör tydligen. Själv måste jag erkänna att jag är imponerad.

sydneygirl skrev 2008-01-07 13:48:23 följande:
    Märkligt hur väl du känner Bettan... När har hon sagt att hon tycker att hon kan allt? Missade jag nåt inlägg?
  • BettanB

Ja, du vet ju allt om mig, så då är det väl så.. Buhu.. Gråter

Det är ju mycket häftigare att gifta till sig pengar; att jag inte tänkte på det. Vad skall man med universitetsexamen till när man kan åka till det stora landet i väster och snärja sig en rik karl. Skulle jag ju tänkt på. Attans! Skrikandes

Alexiaa skrev 2008-01-07 13:50:13 följande:
    Absolut inte!Men det tror jag du har också, men just ja du jobbade ju på sommaren så det gör dig väl världsbäst vaa=).Du är sådan som vill låta bättre, ungefär som en person som inte har gott om pengar men vill det ska låta som att man har pengar.
  • BettanB

Vadå, menar du att det spårat ur?
    Ja, jag lät mig nog ryckas med. Men jag stod allt pall för några personangrepp innan jag vek ner mig.
    Där är kanske så här det blir när man försöker diskutera politik på Fl av alla ställen? Just därför jag brukar hålla mig undan såna här hot spots, men nu gick jag rakt i fällan.

SkåneP skrev 2008-01-07 13:52:06 följande:
    Skönt att trådens debatt är on-topic och följer trådstartens taffliga debattstil.Det lustiga är dock att trådstarten var ett medvetet ironiserande över bl.a. just idotisk och osaklig argumentation.
  • BettanB

Måste ju vara El skåpet då? Eller?

SkåneP skrev 2008-01-07 14:11:14 följande:
    Så...vad kom vi fram till...vem är snyggast i tråden?
  • BettanB

Fast jag tycker nog att jag är rätt snygg också, trots att jag gått på uni och kan tänka mig att rösta på Alliansen nästa gång. Fast då får man kanske inte vara snygg? Eller var det tvärtom?

sydneygirl skrev 2008-01-07 14:17:32 följande:
    Ja. Med den fakta som framkommit i tråden torde det väl vara så.
  • BettanB

Hade kunnat fundera över det om det inte var för att min sambo blir så upprörd när jag gör sådant.
    Stannar hellre hääär, under korkeken och luktar på bloommorna.

mo m2007 skrev 2008-01-07 16:16:57 följande:
    Ska vi ta å boka in resor till Österlandet? alltid finns det nån rik schejk som är sugen på svensk flicka
  • BettanB

Ett sånt språk. Inte svära.
    Nej, det gör vi inte.
    Nu är jag redo för allvarlig debatt igen. *harkel*

Anghammarad skrev 2008-01-07 16:37:28 följande:
    Va fan, håller ni på än?
  • BettanB

Du har missat att det finns FLER jobb nu än tidigare?
    Tanken är att alla skall kunna jobba och tjäna egna pengar istället för att bli beroende av bidrag. Mycket sundare än att göra en hel befolkning bidragsberoende, som jag ser det.

Wosh skrev 2008-01-13 11:15:11 följande:
    Blir så trött på alla som skriver att moderaterna gör ett bra jobb!Bara för att majoriteten av väljarna har fast arbete och en stadig inkomst hjälper det ju inte oss andra ett dugg!Vissa har faktiskt svårt att få jobb, eller rättare sagt. DET FINNS INGA JOBB!Och allting höjs... matpriserna, försäkringar, hyror, räntor, bensin mm. precis allt.Hur går det för oss då som inte har jobb?Ja, vi hamnar till slut hos knonofogden, dom gör utmätningar, tar de pengar som vi inte ens har och hamnar därför på gatan, hemlösa...Hur i h*lvete är denna regering bra för sverige?!?!?
  • BettanB
    Svar på #971
    Allt var för 17 bättre på sossetiden.. eller hur det nu var. Det HADE dock varit trevligt om man hade kunnat få liiite pengar nu efter examen så man har råd att söka jobb. Tufft att åka på intervjuer annars kan jag meddela. Dock finns det ju gott om intervjuer att åka på, mycket tack vare Alliansen, så jag klagar inte ändå.
Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!