Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!
Jag skrev det till honom då.. Och inte till dig. Knappast ett påhoppå att påtala brister i tekniken. Att sitta och spegla inlägg efter inlägg för föga till diskussionen.
Jag skrev det till honom då.. Och inte till dig. Knappast ett påhoppå att påtala brister i tekniken. Att sitta och spegla inlägg efter inlägg för föga till diskussionen.
Vad dumt. Du anser det alltså även själv?
Och nej; Alexxiaa. Jag menade inte att du är dum när jag skrev "Vad dumt!" till en annan användare. Bara för att klargöra så ingen tar det fel.
Du inser inte ens själv att du sitter och kastar stenblock i ett glashus? Geee.
Ja, så klart. SÅ är det. Tack för den analysen.
Det är mycket som är dumt att skriva, min vän. Det har vi fått se i den här tråden idag.
Ohja. Jag skriver ut det och sätter upp det på anslagstavlan så jag inte skall glömma det. Eller nej, så var det ju inte... Sorry.
Ja, fför du har ju hela tiden fört en fin och fräsch diskussion, men kanske blivit lite missförstådd trots att du bara vill väl...
Men det är ju mitt fel.. och lite ditt också för att du tycker att du är snygg. Sluta med det.
Herrejisses, vad löjligt det här blev. Och allt för att hon(/?) inte klarar att föra en vettig diskussion utan att gå till personangrepp och föra cirkelargument.
Tänker fortfarande rösta på Alliansen nästa gång, så det så...
Mycket att lära? Ja, därom finns ju inget tvivel i vart fall.
Nej, föärlåt. Den var dum. Tog den på volley, men nu blir jag ju verkligen lika löjlig som..öh.. vissa andra.
Bättre än vad jag själv gör tydligen. Själv måste jag erkänna att jag är imponerad.
Ja, du vet ju allt om mig, så då är det väl så.. Buhu..
Det är ju mycket häftigare att gifta till sig pengar; att jag inte tänkte på det. Vad skall man med universitetsexamen till när man kan åka till det stora landet i väster och snärja sig en rik karl. Skulle jag ju tänkt på. Attans!
Vadå, menar du att det spårat ur?
Ja, jag lät mig nog ryckas med. Men jag stod allt pall för några personangrepp innan jag vek ner mig.
Där är kanske så här det blir när man försöker diskutera politik på Fl av alla ställen? Just därför jag brukar hålla mig undan såna här hot spots, men nu gick jag rakt i fällan.
Måste ju vara El skåpet då? Eller?
Fast jag tycker nog att jag är rätt snygg också, trots att jag gått på uni och kan tänka mig att rösta på Alliansen nästa gång. Fast då får man kanske inte vara snygg? Eller var det tvärtom?
Hade kunnat fundera över det om det inte var för att min sambo blir så upprörd när jag gör sådant.
Stannar hellre hääär, under korkeken och luktar på bloommorna.
Ett sånt språk. Inte svära.
Nej, det gör vi inte.
Nu är jag redo för allvarlig debatt igen. *harkel*
Du har missat att det finns FLER jobb nu än tidigare?
Tanken är att alla skall kunna jobba och tjäna egna pengar istället för att bli beroende av bidrag. Mycket sundare än att göra en hel befolkning bidragsberoende, som jag ser det.