• Anghammarad

Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!

Det enda dem har som mål är att försämra för de svaga!!!!!!!! Nu så är ju sossarna mycket större, kan man inte göra något för att byta regering!!!!!!!??????? Dem borde inte få sitta kvar i regeringen när de har så få som röstar på dem!!!!!!!! Vad tycker ni????

• Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!
  • mo m2007

äsch snyggast är ju jag, men ingen vågade erkänna det , nåja

Reinfeldt sa nåt om det i sin motion för 2008, det räcker å Sahlin sa t.om att mina kjolar är tillräckligt korta så ni inte kunde gömma er bakom dem.

• mo m2007

Ska vi ta å boka in resor till Österlandet? alltid finns det nån rik schejk som är sugen på svensk flicka

BettanB skrev 2008-01-07 13:53:18 följande:
    Ja, du vet ju allt om mig, så då är det väl så.. Buhu.. Det är ju mycket häftigare att gifta till sig pengar; att jag inte tänkte på det. Vad skall man med universitetsexamen till när man kan åka till det stora landet i väster och snärja sig en rik karl. Skulle jag ju tänkt på. Attans!
  • BettanB

Hade kunnat fundera över det om det inte var för att min sambo blir så upprörd när jag gör sådant.
    Stannar hellre hääär, under korkeken och luktar på bloommorna.

mo m2007 skrev 2008-01-07 16:16:57 följande:
    Ska vi ta å boka in resor till Österlandet? alltid finns det nån rik schejk som är sugen på svensk flicka
  • mo m2007

ja för 17 dessutom diskuterar vi allt annat med *S*. lite som en syjunta

Anghammarad skrev 2008-01-07 16:37:28 följande:
    Va fan, håller ni på än?
  • BettanB

Ett sånt språk. Inte svära.
    Nej, det gör vi inte.
    Nu är jag redo för allvarlig debatt igen. *harkel*

Anghammarad skrev 2008-01-07 16:37:28 följande:
    Va fan, håller ni på än?
  • Wosh

Blir så trött på alla som skriver att moderaterna gör ett bra jobb!

Bara för att majoriteten av väljarna har fast arbete och en stadig inkomst hjälper det ju inte oss andra ett dugg!
    Vissa har faktiskt svårt att få jobb, eller rättare sagt. DET FINNS INGA JOBB!
    Och allting höjs... matpriserna, försäkringar, hyror, räntor, bensin mm. precis allt.
    Hur går det för oss då som inte har jobb?
    Ja, vi hamnar till slut hos knonofogden, dom gör utmätningar, tar de pengar som vi inte ens har och hamnar därför på gatan, hemlösa...

Hur i h*lvete är denna regering bra för sverige?!?!?

• BettanB

Du har missat att det finns FLER jobb nu än tidigare?
    Tanken är att alla skall kunna jobba och tjäna egna pengar istället för att bli beroende av bidrag. Mycket sundare än att göra en hel befolkning bidragsberoende, som jag ser det.

Wosh skrev 2008-01-13 11:15:11 följande:
    Blir så trött på alla som skriver att moderaterna gör ett bra jobb!Bara för att majoriteten av väljarna har fast arbete och en stadig inkomst hjälper det ju inte oss andra ett dugg!Vissa har faktiskt svårt att få jobb, eller rättare sagt. DET FINNS INGA JOBB!Och allting höjs... matpriserna, försäkringar, hyror, räntor, bensin mm. precis allt.Hur går det för oss då som inte har jobb?Ja, vi hamnar till slut hos knonofogden, dom gör utmätningar, tar de pengar som vi inte ens har och hamnar därför på gatan, hemlösa...Hur i h*lvete är denna regering bra för sverige?!?!?
  • el skåpet

Vissa har faktiskt svårt att få jobb, eller rättare sagt. DET FINNS INGA JOBB!Och allting höjs... matpriserna, försäkringar, hyror, räntor, bensin mm. precis allt.
    Du menar att priser inte gick upp med sossarna?

Hur klarade du skolan?

Du vet att detta är ett av alla de områden som verkligen missköttes när socialdemokraterna regerat, deras experiment har gjort att en hel del missat väldigt mycket i skolan, till och med de som går ur 9'an utan att kunna läsa eller räkna hjälpligt. Har man så dåliga kunskaper så blir det plötsligt svårt och klara sitt egna liv och då är det givetvis svårt och klara ett jobb.
  • Moderaten
    Blir så trött på alla som skriver att moderaterna gör ett bra jobb!Bara för att majoriteten av väljarna har fast arbete och en stadig inkomst hjälper det ju inte oss andra ett dugg!Vissa har faktiskt svårt att få jobb, eller rättare sagt. DET FINNS INGA JOBB!Och allting höjs... matpriserna, försäkringar, hyror, räntor, bensin mm. precis allt.Hur går det för oss då som inte har jobb?Ja, vi hamnar till slut hos knonofogden, dom gör utmätningar, tar de pengar som vi inte ens har och hamnar därför på gatan, hemlösa...Hur i h*lvete är denna regering bra för sverige?!?!?
    Jag tycker de gör ett kanonjobb! Synd att det inte är 8 år mellan valen..
Svar på tråden Jävla Alliansen!!!!!!!!!!!