• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • miniGrynet
    aneka skrev 2007-12-19 21:00:05 följande:
    Jo Lindex har storlek 44 till bebisar, kanske inte stort utbud men jag vet att det finns.
    Jaha, vad bra att dom tagit in det nu!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-12-19 20:58:08 följande:
    Tror inte att Lindex gör kläder i stl 44. Frågade efter det när dottern föddes, men dom tittade på mig och sa "vadå, ja det finns ju 44 på damavdelningen, det är kanske det du menar?"... Nu fick vi handla stl 40 på babyaffärena och även de var stora på henne, sen fick vi gå över på H&M stl 44 efter 40 var urvuxna. H&M har ju 44 i barnkläderna.
    det finns en hel del i stl 44 på lindex... det har jag sett... speciellt på reorna kommer såna plagg fram, inte så många som shoppar så smått.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • miniGrynet

Lustigt, nu är iofs dottern snart 16 månader, och då såg alla ut som om jag frågat om dom sålde levande giraffer i 2-pack på Lindex när jag frågade om kläder i stl 44 till dottern.

Jättebra att det åtminstonde finns nu!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Sötastistan

hej har ju kommit in nya bodys på online shoppen 3 stycken i baby men det står bara bild saknas hela tiden nån som har sett dem o vet hur de ser ut? nyfiken i en strut

• aneka

ja precis, frågade nyligen om det.... men ingen ser dem

• Sötastistan

aaa såg det nu närjag bläddrade tillbaka o läste jaja man får väl ge sig till tåls

• solida
    Sötastistan skrev 2007-12-19 21:20:53 följande:
    hej har ju kommit in nya bodys på online shoppen 3 stycken i baby men det står bara bild saknas hela tiden nån som har sett dem o vet hur de ser ut? nyfiken i en strut
    Jag gissar att den som är för 69,50 är djurbodyn (omlottbodyn i vbildtråden). Den andra är samma body i olika färger. Det kan man se på beskrivningen...
  • solida
    solida skrev 2007-12-19 21:45:52 följande:
    Jag gissar att den som är för 69,50 är djurbodyn (omlottbodyn i vbildtråden). Den andra är samma body i olika färger. Det kan man se på beskrivningen...
    Alltså, den andra och tredje (de som kostar 59,50) är likadana. Randiga med en apapplikation på armen... De är inte samma som djurbodyn... Märkte att det blev lite missvisande.
  • Line80

japp precis det är då jag är framme å tar det i 44 som e kvar.. blir skit bra till dock-kläder här hemma å mkt sötare och dessutom BILLIGARE än dock-kläder

Snorky skrev 2007-12-19 21:03:50 följande:
    det finns en hel del i stl 44 på lindex... det har jag sett... speciellt på reorna kommer såna plagg fram, inte så många som shoppar så smått.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2