För alla oss som gillar Lindex. Del 2

ja, gott nytt år på er! Här sitter vi, alldeles isolerade o ensamma på nyårsaftonen! Det är fortfarande krassligt här efter en jobbig influensa i jul. 3 rätters middagen är uppäten, barnen sover o gubben o jag har hamnat vid varsin dator.
Hösten har varit hemsk på pojkavdelningen. Har inte funnits någonting förutom stjärnserierna enligt mig! Har bara handlat från flick då. Så jag hoppas våren blir bättre för våren 07 fanns det faktiskt en hel del fint även på pojk. Men de måste ju skärpa till sig tycker man. Tråkigt bara att allt måste vara så tufft o häftigt, pojkar kan också vara mjuka och ha söta kläder!
men den där anledningen köper jag inte!!! Varför ska de ha en pojkkollektion öht isf?!?!?! Ta bort den då, för det är ju ingen mening att ha en halvdann som inte säljer!! Antingen satsar man fullt eller så satsar man inte alls, varför ska man göra nåt halvdant?!? Jag har lite svårt att tro det.
Sen det med att pojk går till 160 och flick till 170, inget konstigt i sig... de kläderna är ju lika stora eftersom allt är mindre på flick! Sen vet jag inte, men när jag hade typ stl 160-170 så skulle jag aldrig fått för mig att handla på Lindex damavdelning!!! Det var ju typ tantkläder!
Då var det typ hm, gina o jc som gällde. Fast jag vet inte... lindex kanske inte är så tantigt längre?!? Men de under 20 som jag känner handlar ytterst sällan där nåt annat än underkläder så jag tror de har en tantstämpel fortfarande.