• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Fam Vollmer

Här var inte heller något nytt direkt på rean som inte fanns redan innan jul. Men guuud vad det finns tjejkläder på rean alltid(annars oxå)nästan inget på kill avd.
    Jaja fyndade en body till lillebror o en på ord pris. Storebror fyndade vi en pyjamas o en tjoktröja till.

Sen fyndade vi riktigt bland danska märkena där det va halva priset Blide molo till dom båda. Hade gärna handlat massor men maken stryper mig då ingen av barnen egentligen behlver någonting

• Lokatt

Fam Vollmer skrev 2007-12-26 22:38:09 följande:

.Sen fyndade vi riktigt bland danska märkena där det va halva priset Blide molo till dom båda. Hade gärna handlat massor men maken stryper mig då ingen av barnen egentligen behlver någonting
    vart handlade ni det då?
  • Mollie

Urkass rea här med, har dock en vän som fick tvillingar igår så jag fick tag i lite bebiskläder! Annars var det tomt på rea för min kille, 80-86...

Alfred 070303
  • Fam Vollmer
    Lokatt skrev 2007-12-26 22:40:06 följande:
    Fam Vollmer skrev 2007-12-26 22:38:09 följande: vart handlade ni det då?
    En affär i stan här som heter allan brallan som hade 50% på jättemycket både katvig, esl, molo, plastisock hmmm kanske nått märke jag glömt. Mest byxor o till större barn inte mycket bodys tyvärr men hittade ett molo set med body/byxa till lillebror o matschande tröja till storebror. Har spanat på det ett tag men inte köpt då jag tycker att det e för dyrt men nu kunde jag ju bara inte låta bli.
    Va ett par förre mig(turister gissar jag som frossade någoån som kom uppe ifrån typ sthlms trakten) vet inte om jag hörde rätt men typ 3000:- o då va det mesta på halva priset, men visst dom handlade en del till ful pris oxå men gud alltså.
  • Lokatt

Fam Vollmer skrev 2007-12-26 22:53:15 följande:

En affär i stan här som heter allan brallan som hade 50% på jättemycket både katvig, esl, molo, plastisock hmmm kanske nått märke jag glömt. Mest byxor o till större barn inte mycket bodys tyvärr men hittade ett molo set med body/byxa till lillebror o matschande tröja till storebror. Har spanat på det ett tag men inte köpt då jag tycker att det e för dyrt men nu kunde jag ju bara inte låta bli.Va ett par förre mig(turister gissar jag som frossade någoån som kom uppe ifrån typ sthlms trakten) vet inte om jag hörde rätt men typ 3000:- o då va det mesta på halva priset, men visst dom handlade en del till ful pris oxå men gud alltså.
    Oj, det låter som en roligare rea! haha ja varför inte shoppa loss på 3000! Om man kan så De var nog nöjda.
  • Snorky

Ja, det var ju skönt att man inte har missat nåt i stort sätt. Inte för att jag trodde det! Bästa reorna är alltid i mitten av januari till slutet!! Så jag väntar tills dess. Dessutom ligger i stort sett hela familjen sjuka i nåt influensaliknande!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • annie dark

Skippar också mellandagsrean. Har webshoppat danska barnkläder till kraftigt rabatterade priser istället. Bra att passa på när det är reaochsen spar jag mig till poprean och väntar in vårens nyheter.

• Tina83

vi fick superfula dressar till killarna från lindex i julklapp..
    bamsedressar, mörkblå med ett par ränder i grönt o rött.

kostade 179 tror jag, men jag ville int säga nåt till svärmor att jag ville byta, därför har jag inget kvitto. lapparna är inte heller kvar, men det syns att dem är helt oanvända. tror ni jag kan få byta?

• Tina83

ursäkta om nån tycker man är otacksam, med 5-åringen vill inte ha bamsekläder längre...han har fått samma dressar i alla år...(bamse alltså)

• digimax

lägg ut dom på tradera så får du igen pengarna

Tina83 skrev 2007-12-27 08:06:45 följande:
    vi fick superfula dressar till killarna från lindex i julklapp..bamsedressar, mörkblå med ett par ränder i grönt o rött. kostade 179 tror jag, men jag ville int säga nåt till svärmor att jag ville byta, därför har jag inget kvitto. lapparna är inte heller kvar, men det syns att dem är helt oanvända. tror ni jag kan få byta?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2