• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

mollan nu skrev 2008-01-11 13:59:26 följande:
    jag var och frågade när de oranga mysbyxorna i 86-122 kommer in på mitt lindex. Nä nått sånt visste dom inte var det var....Ang hängselvelour så har jag köpt ett par från kajman. Gryyyyymt bra sydda och kvalitet
    men grejen är ju att det är ingen idé att fråga nåt på lindex för de vet aldrig nåt. De vet bara några få plagg de kommer få, men inte hela sortimentet och de verkar inte ens veta när de får sändningarna. Kort o gott... det känns som de ALDRIG vet någonting!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    mollan nu skrev 2008-01-12 19:57:04 följande:
    jag blir galen, de orange mjukisarna finns inte i någon av de butiker jag tittat i idag. Vet någon om det finns i butik nu någonstans?Personalen vet inte ens vad jag pratar om. Enligt dom ska det bara finnas oranga tights i 86-122.
    de finns inte här på stan heller... jag tror att de kan ha de i Marieberg dock... men jag orkar inte åka dit! Så jag väntar! Jag var o kikade senast idag!
  • Snorky
    LillaÄrtan skrev 2008-01-12 18:20:03 följande:
    Jag vet att ni skirvit det förr, att newborn är upp till strl 68. Men jag har liksom aldrig reflekterat över det utan alltid trott att det bara är upp till strl 62. GISSA om jag blev glad när jag kikar i webshoppen och alla söta newbornkläder, min tjej har strl 62 just nu men börjat köpa i strl 68 lite smått som hon får växa i... Och nu finns ju dessa kläder i hennes storlek, wiiiie Nu är det ju nästan bara en vecka kvar till barnbidraget kommer dessutom. Haha
    de har alltid gått upp till 62 innan, så det är nytt att de går upp till 68 from denna nya kollektion.
  • Snorky
    pelagonia skrev 2008-01-13 20:51:03 följande:
    HejNågon som vet om dem han enfärgade bodysar som blå, vit eller röd ?
    de har inte haft i höst förutom vit, men de nya färgerna har jag inte så stor koll på. Annars har hm börjat att sälja basbodies styckvis nu och de tror jag har de färgerna.
  • Snorky
    miniliten skrev 2008-01-13 21:50:23 följande:
    lindex har inte i dom färgerna men i många andra tror du kan hitta en hel del av dom i webshoppen....men som nämndes ovan ett tips hm har blå o vit men tyvärr inte röd, säg gärna till fall du hittar röd nånstans vill ha till min dotter =)
    men jag har sett röd på hm!! Jag vet att jag såg både marinblå o röd som jag letade efter som en tok i höstas och inte hittade någonstans!! Men nu har de fått in!
  • Snorky
    mollan nu skrev 2008-01-14 13:55:23 följande:
    Åh vilka puckon det jobbar på butiken vid sergels torg. Jag köpte en byxa och en tröja från t3b2 flick och en tröja från t3b2 baby. Och det gick då ICKE! Jag förklarade för dom att det visst gick, det hade jag pratat med kundtjänst om. Tre personal senare gjorde dom ett undantag för min skull.... Nå ja, det hade allafall kommit massa snygga saker, Tunikor, tröjor mmKöpte en lila/grön randig tröja med rosa kantband och en tunika i blå färger. Lägger in bild i tråden strax
    vad trött man blir! Att de inte kan släppa sin stolthet nån gång när kunden visar att de vet bättre?!? Undantag, fy vad larvigt!! Vad spelar det för roll vilken tröja du får på köpet?!?! säkert var tröjan från baby billigare också!!
  • Snorky
    ana dallo3a skrev 2008-01-16 00:03:53 följande:
    Hejsan alla lindez kunder OT: jag har fått ett papper där det står GÅVOBEVIS med en liten pojke med blöja. men det står inte vad det är, undrar om någon av er vet vad det eftersom ni älskar Lindezstår att man ska hämta paket, har inte ens beställt, undrar vad det kan vara!?
    är det inte Liberoboxen då?? Är du med i liberoklubben så får man en box vid 6 mån ålder att hämta på Lindex. Annars vet jag inte.
  • Snorky

men det är ju en evighet tills första februari! Jag vill ha en kupong som gäller NU! *gnällig, jag vet*

• Snorky
    aneka skrev 2008-01-16 21:58:55 följande:
    Vad brukar lindex ha för vårjackor/överdragsbyxor? Några bra? Jag surar över pops jättehöjning av sina redan höga priser
    Dessa hade min stora son våren han precis fyllt 1 år. Jag var jättenöjd med de. De är nog inte helt vattentäta dock, men jag var nöjd. Överdragsbyxorna ska lillebror få ärva i år och jag kommer nog köpa ett par till storebror på Lindex också. Pop kan slänga sig i väggen med sina nya hutlösa priser, o när de tagit bort den braiga bonusen också så tänker iaf inte jag göda de mer än nödvändigt! 

• Snorky

Har ni föresten sett att även Kappahl börjat med moln nu?!? Sen har de massa nya fina bodys med stjärnor på också...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2