Buttelina skrev 2008-01-20 12:39:19 följande:
undrar ni angående moloHelt klart kan man använda molo suitsen dagtid! praktiska och underbara Storlekarna kan variera. Kläderna med print är allmänt smalare och mindre i storlek än de med stjärnor. De randiga kläderna är störst både på längden och bredden. höstens bodysuits med stjärnor på är dock mindre i storleken...Hoppas att det hjälpte lite är lite molo frälst Var inne på lindex igår men hittade ingenting . Är jag konstig eller?? stod och kollade på den snygga blå/vit/gula pyjamasen, men hängde den igen...
hihi... nu undrade jag inte angående molo, utan hur Lindex nya pyjamasar var i storlek!

Men det kan ju vara bra o veta hur Molo är om jag ska köpa nån nån gång!

Har bara haft när minsta killen var liten bebis... men då reflekterade jag inte så mkt över storlekarna eftersom de växer så himla fort. Men nu vill jag ju köpa en "pyjamas" som sitter bra nu och inte som han växt i om ett halvår, eftersom de växer mkt saktare nu! Jag tänkte nämligen ha den på dagen och då vill jag att det ska sitta bra, på natten spelar inte så stor roll om den hänger o är stor.