• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Mollie skrev 2008-01-20 01:11:26 följande:
    Men nu vet jag inte... Kanske man ska satsa på 92 ändå?? Har ju fått gått upp en storlek då jag handlat på flick, men de blir så långa i benen då. De som vi har nu, 86, är bra i benlängd, lite långa kanske, men de är för trånga över blöjbaken så att säga...
    satsa på 92.... jag har 104 till min stora kille som normalt har MAX 98 på byxor. Kläderna på flick är i regel en storlek mindre än baby. Så 86 brukar vara som 80 minst... vissa påstår att de är ännu mindre!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Mollie skrev 2008-01-20 01:32:57 följande:
    Jo, ajg vet att det är mindre på flick, men de kankse kommer att bli jääätte långa i benen då, tycker att 86 är långt ju. Äh, får kolla hur de ser ut i morgon, om jag hittar några. Hoppas på de bruna iaf då...Nu ska här sovas och drömmas om vår duktige  Alfred  som tagit sina 2 första steg i dag! *mallig*
    men det är ju just det de inte är... långa i benen... Plyshisarna i stl 80 på baby är lika långa i benen som muddbyxorna på flick i stl 86!! Så är 80 på baby för litet så behöver du 92. Det var så jag menade.
  • Snorky
    Buttelina skrev 2008-01-20 12:39:19 följande:
    undrar ni angående moloHelt klart kan man använda molo suitsen dagtid! praktiska och underbara Storlekarna kan variera. Kläderna med print är allmänt smalare och mindre i storlek än de med stjärnor. De randiga kläderna är störst både på längden och bredden. höstens bodysuits med stjärnor på är dock mindre i storleken...Hoppas att det hjälpte lite är lite molo frälst Var inne på lindex igår men hittade ingenting . Är jag konstig eller?? stod och kollade på den snygga blå/vit/gula pyjamasen, men hängde den igen...
    hihi... nu undrade jag inte angående molo, utan hur Lindex nya pyjamasar var i storlek! Men det kan ju vara bra o veta hur Molo är om jag ska köpa nån nån gång! Har bara haft när minsta killen var liten bebis... men då reflekterade jag inte så mkt över storlekarna eftersom de växer så himla fort. Men nu vill jag ju köpa en "pyjamas" som sitter bra nu och inte som han växt i om ett halvår, eftersom de växer mkt saktare nu! Jag tänkte nämligen ha den på dagen och då vill jag att det ska sitta bra, på natten spelar inte så stor roll om den hänger o är stor.
  • Snorky
    snigelina skrev 2008-01-21 10:22:04 följande:
    Läste på annat forum att halva priset på rean börjar idag, nån som vet om det stämmer?
    nä, jag vet inte om det stämmer, men jag gissade på det... så då ska vi nog ge oss upp på stan!
  • Snorky
    denna där skrev 2008-01-21 13:26:06 följande:
    Tänkte på det med pyjamasarna/bodysuitsen.Jag upplevde dom som jättestora! Jag köper ju 86 på tröjor (92 på flick) och köpte 86 även på pyjamasen men han drunknade i den så den får jag antigen spara och köpa ny i storlek 80 eller byta...kan inte bestämma mig där
    okej... ja, då ska jag köpa en i 80, det var det jag misstänkte, för de såg helt enorma ut.
  • Snorky

Jag har också varit på rean nu och jag shoppade för 237:- Men fick hur mkt som helst!!!! Men mest var det till min systerdotter som inte ens är född än! Fanns ju asmkt fina tjejkläder i små storlekar så jag kunde inte låta bli när det mesta kostade 15:-!
    Men stora killen fick en pyjamas och lilla killen ett par jeans! O jag fick 4 par strumpor!

• Snorky
    Lokatt skrev 2008-01-21 14:23:06 följande:
    Varför har man inte fått något sms om att det är halva rean??
    de vill nog slippa hysterin! Skickar de sms så vallfärdar folk till deras butiker. Jag har för mig att sms brukar komma några dagar senare... så var det iaf förut en gång vet jag.
  • Snorky
    H o p e skrev 2008-01-22 14:59:56 följande:
    Princess Leia - du ställde en fråga i min gästbok men jag kan inte svara dig eftersom jag är oinbjuden till ditt konto . Vill inte skriva hela svaret här, det är dessutom OT så är du nyfiken meddela mig igen så svarar jag
    du kan ju annars inboxa henne... det funkar att göra det även om man är oinbjuden.
  • Snorky
    cooki skrev 2008-01-22 17:52:58 följande:
    Kupongen som några så snällt delat med sig av här, som gäller 1/2-15/2, den måste väl gå att skriva ut och använda fler gånger va? Då kan man ju köpa på sig ett lager av alla underbara babykläder!
    det går jättebra... jag har använt samma kuponger 3-4 ggr förut! Ingen som sagt nåt eller ens kännt igen mig... eller känner igen mig gör de nog, men de minns inte att jag använt kupongen innan!
  • Snorky
    miniliten skrev 2008-01-22 19:54:53 följande:
    ni som fått rabattkupongen.....hur har ni fått den? via mail?? varför får inte jag den då då? =(
    jag har inte heller fått nån denna gång, men det är ju bara att du går in på länkarna som finns i tråden och skriver ut de...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2