Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Kayn skrev 2008-02-04 10:46:55 följande:
    Nä det är klart, det blir ju ändå lite billigare och de tär j udet som är huvudsaken
    Jag ringde iaf till ett Lindex i en stad jag ska till på torsdag och jag fick hänga undan där, trots att dom bara hängde en dag egentligen men jag var nog rätt övertygande om att jag skulle ha detta så hon bara skrattade åt mig (med mig) och sa att det gick bra ändå
    Nej hur kan de ha sett det då de slarvat bort min tidigare ansökan och inte har några uppgifter. Antingen så har Lindex ändrat så man inte får välkomstrabatt när man beställer club-korte eller så gjorde de fel i butiken!
  • Tvillingmamma2007

Nej de visste inte då jag ansökte i en annan butik! Men har hittat på hemsidan nu att rabatten ges bara vid kredit-varianten men då gjorde ju första butiken fel då...jaja.

• Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2008-02-04 17:32:12 följande:
    när jag skaffade mitt vanliga clubkort fick jag 10% på ett köp, sen vet jag att de haft kampanjer då man fått 10-15% på första köpet då man skaffar clubkort (oavsett om det är med kredit eller inte), var så i höstas bla. Min syster skaffade clubkort förra veckan och hon fick ingen rabatt vid första köpet, gällde bara vid kreditkort sa de då. Så det stämmer nog.
    Ok tråkigt. Men förhoppningsvis så får man ju andra rabatter nu då om jag får nåt kort denna gången! Blir ju en del shoppat åt grabbarna!
  • Tvillingmamma2007
    Snowwoman skrev 2008-02-04 20:35:40 följande:
    Vad tycker ni om den nya boddyn med NHL på?
    Jag köpte den i helgen
  • Tvillingmamma2007
    Kayn skrev 2008-02-08 10:15:24 följande:
    Köpte strumpor igår på t3b2 till Wille men jag kan tycka att dom är stoooora.....fast det är klat, är det 22-24 så ska dom väl räcka länge men frågan är ju om det inte vore bättre med fler storlekar då för dessa snubblar han ju bara på
    Jag fattar inte detta med strumpor heller, 19-21 på baby är ju på tok för små medan 22-24 på pojk är för stora! Har letat runt som en tok nu då jag även gärna vill ha med bra halkpluttar på och kan rekommendera Nowalies 19-21 de sitter super!
  • Tvillingmamma2007
    Kayn skrev 2008-02-08 10:23:30 följande:
    Ja det är så lustigt....vad vill dom uppnå?!Var hittar man Nowalie?
    Jag har köpt mina på babyland men vet att de även säljs på nätet. Lite dyra dock men vad gör man.
  • Tvillingmamma2007

Åhhhhh köpte dessa ( www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=761765&prodid=1056417&parentid=0&color=593506&NewView=true )i helgen men de är ju alldeles för tajta i midjan suck! Tittade mest på längden och där var de ju ok, nu har jag klippt bort lappar och tvättat en gång också så nu är det ju kört att byta. Hm suck...varför gör Lindex så smala kläder! Grr förutom velourisarna då som är riktiga slappisar.

• Tvillingmamma2007

2007 Mamma skrev 2008-02-08 21:51:48 följande:

Jag köpte 19-21(22?) på KappAhl förra veckan och de var mkt större än Lindex....
    OK tack! Kanske skulle gå in där nån dag också då, jag brukar mest handla Lindex.
  • Tvillingmamma2007

Jag fick mitt bonuskort idag! Tog precis 1 v att få på lådan. Nu ska shoppas

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2