• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

men alltså seriöst... finns det bara tjejkläder/prylar på crazy christmas? har de haft nån dag med bara pojkkläder då eller? Jag brukar faktiskt inte bry mig... men nu var ju allt tjejigt rakt igenom!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    snigelina skrev 2007-12-07 11:47:30 följande:
    Den dagen monstertröjorna var så var det enbart pojkkläder.. Detta är första gången med tjejkläder.
    okej, men dåså... de har jag missat helt Men var väl tur att det var så!
  • Snorky
    memlis skrev 2007-12-07 12:06:11 följande:
    Så där ja! Då har jag beställt från nätet för första gången hos Lindex Hade lite beslutsångest över vart jag skulle hämta paketet men jag latade mig och såg till så det kommer till vår ICA-butik
    okej... men det kostar extra va?
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-12-07 11:50:12 följande:
    Nu har jag inte kollat varje dag, men det enda jag minns som varit pojkigt var väl de där t-shirtarna med monster på, som några här köpte.Men jag tycker att det är lite underligt hela grejjen...Som idag, klänningen, finns inte längre i stl 86 att välja. Häromdagen när det var fina tröjor till oss vuxna, så fanns ingen kvar av de 3 jag ville köpa. Det var på morgonen jag försökte. Har dom typ 5 ex av varje börjar jag undra... För tillfället kollar jag inte deras kalender, ger inte mycket för den tyvärr. (sur o grinig jag lät idag... )
    jo, men det är det som är så dåligt med webshoppen att de har dåligt med storlekar. Antingen har de få varor eller så är det jättemånga som shoppar på weben! Fast jag tvivlar på det senare alternativet. Nu sist jag var in på hemsidan så kom det upp en ruta om en undersökning så då var jag med i den och spydde galla över allt jag tyckte var dåligt med webshoppen!
  • Snorky
    memlis skrev 2007-12-07 12:16:09 följande:
    ja, det kostade 40:- att få det till butiken. Men konstaterade ganska så snabbt att 40:- är ju parkeringspengarna om jag ska hämta det på stan
    ja, därför åker jag oftast buss ist, för en 10:a... (eller tar en långpromend om det är okej väder... just nu bara regnar det ju jämt ) Fast oftast kanske man uträttar andra ärenden på stan när man hämtar paketet Men självklart gör man som man vill... håller med om att det är snordyrt att parkera, dessutom jobbigt att passa tider.
  • Snorky
    Love2007 skrev 2007-12-07 13:32:38 följande:
    Aha, är luftballonbodyn från KappAhl, men vad har hänt med dom nu då?Har dom lyckats för en gångs skull (tycker jag då )Tack för infon tjejer!
    det är väl inte så svårt att lyckas när man kopierar nåt i princip rakt av! Nä, men kappahl har tagit sig i kragen och kommit med en hel del snyggt på sistone måste jag säga.
  • Snorky
    Milla med killar skrev 2007-12-07 15:23:35 följande:
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Visst kan man lika gärna ha detta till killar? 5okr med rabatt bara
    ja, absolut... jättesnygga var de dessutom!!!
  • Snorky
    miniGrynet skrev 2007-12-07 18:05:31 följande:
    Deras tröjor är lite stora, tycker jag i alla fall. Har i både 74/80 och 86/92 till dottern, och även de i 74/80 är lite stora på henne. Var en del som jag blev så kär i så jag kunde inte låta bli, trots att de var slut i 74/80, så då blev det lite fina tröjor att växa i istället. Men jag vet inte om dom finns kvar att köpa däremot.
    det beror på modellen/materialet på tröjan, just den röda monstertröjan är av en tajtare modell, så den är inte stor i storleken
  • Snorky
    karma5 skrev 2007-12-09 14:06:14 följande:
    kikar på bildtråden och här ibland och kan inte låta bli att slås av att det finns så otroligt fina kläder upp till strl 80 och sedan blir de inte alls lika fina På "storbarn"-sidan är det mycket trist speciellt till pojkar, varför kan de inte använda samma tyg till de stora barnen? Eller är det bara jag som vill ha sådant till min 2-åriga pojke, vill folk verkligen ha bamse och piketröjor och "fulrandiga" kläder som ser ut som de gjort sedan 80-talet?
    visst är det? jag köper bara på flick till mina pojkar i stl 86 o uppåt... pojksidan har knappt lyckas med någonting i höst/vinter... lite stjärnkläder är väl det enda. Men, men... flickkläderna funkar bra... mkt är unisex och det köper jag. Dessutom gillar jag den lite smalare/tajtare passformen till mina spinkisar.
  • Snorky
    Smultronhjärta skrev 2007-12-10 19:00:08 följande:
    Måste tipsa om de nya färgerna på velourbyxorna som har kommit in på t3b2(baby) - köpte lila, orange och en ny blå färg!Fräscht med lite glada färger
    är det sant?!?! ÄNTLIGEN!!!! Då måste jag iväg o shoppa imorrn... får försöka slita mig från min lilla sjukling här hemma så får han vara med pappa. Det borde väl gå bra.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2