• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

LaFontaine skrev 2008-02-03 18:33:57 följande:
    Den är så liten att den är skitsvår att läsa in i kassan. Och ja, man ska egentligen bara få en kupong per person.
    men jag vet MÅNGA som fått en på mailen o en i brevlådan!!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-04 13:51:39 följande:
    Och vad gör dom mer än att säga att du inte får använda den en gång till? Vad är värsta scenariot som kan hända tycker du?*förstår inte riktigt vad alla är oroliga för ska hända om man använder fler kuponger, och borde dom isf inte stoppat oss som använt fler redan vid nr 2???"
    ja, precis... jag är inte heller rädd. Det enda de kan säga är nåt i stil med "vi ser här att du redan använt denna kupong flera gånger" Då får man väl spela med och säga "Jaha, jag visste inte att det var någon begränsning på det" eller liknande.
  • Snorky
    Linndan skrev 2008-02-04 15:15:28 följande:
    har ett gäng kupponger nu.hur gör ni när ni använder dom, lägger ni en kupong per plagg framför kassan och tar en sak i taget, eller köper ni ett plagg, går tunt till barn avd tar nytt plagg o kör igen?
    nä, jag köper ett plagg varje gång jag är på Lindex, vilket blir några gånger i veckan! Skulle inte använda fler kuponger samma dag, om inte det var jättemånga timmar emellan, eller om det inte finns kassor på olika våningsplan. Men man kan ju göra som man själv känner för.
  • Snorky
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-02-04 16:04:43 följande:
    Nej hur kan de ha sett det då de slarvat bort min tidigare ansökan och inte har några uppgifter. Antingen så har Lindex ändrat så man inte får välkomstrabatt när man beställer club-korte eller så gjorde de fel i butiken!
    när jag skaffade mitt vanliga clubkort fick jag 10% på ett köp, sen vet jag att de haft kampanjer då man fått 10-15% på första köpet då man skaffar clubkort (oavsett om det är med kredit eller inte), var så i höstas bla. Min syster skaffade clubkort förra veckan och hon fick ingen rabatt vid första köpet, gällde bara vid kreditkort sa de då. Så det stämmer nog.
  • Snorky
    Sassah skrev 2008-02-04 21:28:17 följande:
    Någon som har provat om kupongen fungerar på smink och sådant på Lindex?
    kan inte tänka mig att den inte skulle gälla på det... det står ju inget om det på kupongen. Så smink borde gå jättebra att köpa.
  • Snorky
    JoiPoi skrev 2008-02-04 21:54:48 följande:
    Kan man använda kupongen fast man bara har vanligt bonuskort!? Såg att ni skrev nåt om "betalkortet"....
    ja
  • Snorky
    lugnåsbo skrev 2008-02-05 10:59:37 följande:
    känns som om det inte är tillåtet, tror det funnits en sån men den blev borttagen.. men jag är inte säker,,
    varför skulle det inte vara tillåtet? Isf skulle det inte vara tillåtet med såna länkar här i tråden heller. Samma regler gäller över hela fl. Det finns ju rena shoppingtrådar som tipsar om reor o rabatter, så en Lindex-rabattråd tycker jag var en jättebra idé. Eftersom det frågas efter de där länkarna flera gånger om dagen så känns det rätt tjatigt emellanåt.
  • Snorky

det kommer nog nya kläder på alla avdelningar. Jag tycker det är nytt jämt på Lindex när man är in!

• Snorky
    lugnåsbo skrev 2008-02-05 11:09:19 följande:
    jo jag vet det vara bara nåt som jag kom att tänka på att det blev så med en gammal tråd men vi kan ju prova!! vore mycket smidigar
    det enda jag vet att man inte får är att göra reklam som gynnar en själv. Du får inte jobba i en butik eller ha en butik och göra reklam för den, tex visa rabatter eller tips om reor, länka till shoppen etc. Men som utomstående är det helt ok.
  • Snorky
    rply skrev 2008-02-05 11:47:24 följande:
    jo men jag bara tänkte om man skulle köpa nu, lr vänta på nytt.
    hehe... det är bara jag som är så skadad att ser jag något snyggt så måste jag ha det, även om barnens garderober redan svämmar över!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2