Inlägg från: denna där |Visa alla inlägg
  • denna där

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Svar på #2270
    nej men då är det väl inte det ...fast det tycker jag ändå
    Men alla får ju göra vad dom vill, betala mer än ord. pris för begagnade kläder om dom känner för det, jag önskar jag var säljaren bara
    snigelina skrev 2008-01-10 23:08:16 följande:
    Tycker inte det är konstigt alls. Svarta plyschbyxor är jättesvårt att få tag på till små barn och de bruna finns inte heller längre. De grå finns ett fåtal av bara..
    Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • denna där
    Svar på #2285
    ja och flufftina på tradera (vet att hon finns här på FL också men inte vad hon heter eller
    www.fluffdesign.se/

hon syr ju också upp efter önskemål man får välja färg på både velouren och mudden...

Cmig heter förresten Lottschen här på familjeliv och syr ju också upp enligt önskemål

Jag har handlat av båda och är jättenöjd! FluffTinas brallor vart med namn på rumpan Svart velour och grå mudd med LEO på rumpan
    loveliva skrev 2008-01-11 13:20:54 följande:
    Ang velourbyxor, så har cmig jättebra!!! Mudd både uppe & nere Bara ett litet tips.Finns bla på rumba.se
  • denna där
    Svar på #2286
    Flufftina har förresten hänglebrallor i velour också i allsköns färger!

http://www.fluffdesign.se/?artnr=110
    denna där skrev 2008-01-11 13:40:58 följande:
    Svar på #2285ja och flufftina på tradera (vet att hon finns här på FL också men inte vad hon heter ellerwww.fluffdesign.se/hon syr ju också upp efter önskemål man får välja färg på både velouren och mudden...Cmig heter förresten Lottschen här på familjeliv och syr ju också upp enligt önskemål Jag har handlat av båda och är jättenöjd! FluffTinas brallor vart med namn på rumpan Svart velour och grå mudd med LEO på rumpan
  • denna där

Laddade upp lite bilder i bildtråden!

Där ser man ju tydligt hur små flickkläderna är!
    min son är 13 månader, ganska exakt 80 cm lång och byxorna i storlek 80 är stoooora, t-shirt från flick i storlek 92 (det står 98 där i den tråden det är fel...) sitter lagom tajt. 86an såg på tok för liten ut...

• denna där
    Svar på #2294
    tröjorna eller byxorna?

tröjorna fanns från 86 och uppåt. Byxorna var upp till 80!
    aneka skrev 2008-01-11 14:36:15 följande:
    denna där: fanns de i98 och uppåt åxå?
  • denna där
    Svar på #2296
    den är ganska blå, inte ens ljust blå mittemellanblå
    På min dator ser dne jätteblå ut
    annie dark skrev 2008-01-11 15:14:05 följande:
    denna där: de två kortärmade, den ena av dem är den vit med svart mönster eller ljusblågrå? Kankse jag som ser konstigt eller så är det ljuset.
  • denna där
    Svar på #2302
    Ja de hängde på flick 86-122 så jag antar att de fanns i de storlekarna...
    aneka skrev 2008-01-11 16:14:59 följande:
    denna där: fanns den oranga och blå kortärmaden i storlek 98 och uppåt åxå? visste du det?
  • denna där
    Svar på #2306
    skrev jag inte det med bilderna? Oj då!
    79,50 kr styck!
    loveliva skrev 2008-01-11 18:18:14 följande:
    Vad kostar t-shirtarna???
  • denna där
    Svar på #2316
    Stora!
    Min son är som sagt 80 cm lång, har storlek 80 på sina och dom är rejält pösiga som man ser i bildgalleriet!
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-01-11 20:55:44 följande:
    Grr mitt Lindex får ju aldrig in nåt av det man ser här!Djurbyxorna hur är de i storlek (jämfört med t ex velourbyxorna), ser att de finns i webshopen nu.Har även letat efter flick strl 86 velour med resår nedtill och dragsko upptill men aldrig hittat vare sig i butik eller på webshopen, är jag knäpp eller? Haha
  • denna där
    Svar på #2323
    I min butik fanns det ju en del kvar men det var inte jättemycket och till ord.pris.

Jag var till en annan lindex igår som hade dessa på REA men det var endast större storlekar som 104 och 110 kvar då...

Dessa fanns i storlekarna 86 till 110 men är extremt små i storlekarna så man får ta en storlek större! Min son har et par som sitter bra i storlek 86 och han är 80 cm lång.
    Siffra skrev 2008-01-11 22:13:04 följande:
    Förresten, finns de bruna plyschsnickisarna att få tag på nu? Någon som sett dem på rea, har aldrig sett dem i webshopen? Är de på flick eller pojk? Vilka storlekar finns? Skulle vilja ha både till lillpojken (74) och storpojken (98)!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2