Peak skrev 2007-12-11 11:00:22 följande:
är det någon som har sett en pyjamas som är vit och svartrandig tror jag, med blå detaljer och så stod det ju nå´t kul på bröstet, typ Love me eller liknande. Hon sa att den "nog" bara fick upp till 80, men jag vill ha den i 86 - någon som har sett?Varför ska de vara så snorliga på mitt Lindex? Skitstöriga!!Jag visste inte heller att byxorna bara gick upp till 80 på baby, och bodysarna till 86 - varför har de så??När man använder 25%-lappen får man ta 3 bet för 2-rabatten först och sedan 25% på det? Man fick på reaplagg iaf för det frågade jag igår!
nä, har inte sett någon sån pyjamas...
håller med om att de är så störiga när man frågar nåt. JÄMT!

Så jag har slutat fråga och frågar hellre här.
Ja, det är lite skumt att byxorna går upp till 80 men bodysarna upp till 92 på t3b2!!! Jag blir inte klok på nåt alls på Lindex babysida när det är så olika vilka storlekar de har. Varför kan de inte ha samma storlekar på allt, det blir så förvirrat när man aldrig vet. Förut stod det alltid på prislappen inom vilket storleksintervall plagget fanns, men det har de visst tagit bort igen!
Ja, man får kombinera t3b2 och rabattkupongen... det gjorde jag idag. Den diskussionen har varit uppe förut och har mailats till kundtjänst där de säger att t3b2 är en stående rabatt och då ska rabattkupongerna kunna utnyttjas på det också.