• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Waomi skrev 2007-12-11 16:11:14 följande:
    Har inte sett d orangea plysch brallorna som ligger i bildtråden på lindex. Är d nya??
    ja, det har kommit massa nya färger... tror det är 6 nya färger!!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    cocacarro skrev 2007-12-11 16:17:08 följande:
    Snorky: De gröna velourbyxorna, var de mörkgröna eller mer som det gröna på den lila bodyn med stora prickar?
    de är inte i den gröna nyansen som på lila bodyn tyvärr... utan de är mer klargröna... typ gräsgröna. (som kappahls stjärnset, jacka o byxa, i velour om du sett det?) Tyckte öht det var mycket "nya" färger som inte lindex använt sig av i höst, undra om det är färger som kommer i vårens kollektion?!?
  • Snorky
    jummie skrev 2007-12-11 09:09:43 följande:
    Ähh klart att man vill ha de färgerna men det utesluter ju inte andra! Jag skulle vilja ha ett par knallröda mysbyxor till min son. Eller nån annan kul färg..fasen lila kan väl pojkar ha? Tycker det är trist att man ska behöva gå över till tjejsidan o köpa färger..för att inte tala om att man ska behöva gå upp två strl om en pojke ska ha dom klädernaSka nog mailbomba klagomål till dom
    vad spelar det för roll vilken sida man köper kläderna ifrån? o vad spelar det för roll om man behöver köpa större storlekar?? jag förstår faktiskt inte resonemanget. Sen håller jag dock med att det är skittrist att de mesta "pojkkläderna" görs i tråkiga färger... men det är ju inte värre än att köpa från flick, mkt är unisex. Jag hade tyckt det vore bäst om det inte fanns några flick- o pojkavdelningar öht (som på tex. po.p) utan att alla fick välja själva vad de skulle sätta på olika kön... det är rent larvigt att butikerna ska "bestämma" vilket plagg, färg, material som passar könen bäst.
  • Snorky
    annlu748 skrev 2007-12-11 15:56:40 följande:
    Jag var och kollade in de oranga velourisarna idag men dom var väldigt ljust oranga...hoppas någon lägger in en bild så ni får se dem. Jag hade hoppats att det skulle vara en orange som hade matchat typ bodysen med oranga hundar eller den med oranga gitarrer =(  Så det blev inga för vår del.
    kan rekomendera det tvåpacket med byxor som jag köpte från kappahl idag... där har du en orange färg som funkar ihop med mkt av Lindex bodysar!! Därav att jag köpte det packet... och sen var det ju rea också! Inte helt fel... de är iaf med på bilden jag la in i bildtråden.
  • Snorky
    Milla med killar skrev 2007-12-11 16:45:18 följande:
    Snorky:Spännande med nya velorisar Tyckte du de gröna var lik Meandi lime plyschisar?
    nej, absolut inte... Lindex´s är helt enkelt GRÖNA... me&i´s är ju limegröna så de är mkt ljusare.
  • Snorky
    Peak skrev 2007-12-11 11:00:22 följande:
    är det någon som har sett en pyjamas som är vit och svartrandig tror jag, med blå detaljer och så stod det ju nå´t kul på bröstet, typ Love me eller liknande. Hon sa att den "nog" bara fick upp till 80, men jag vill ha den i 86 - någon som har sett?Varför ska de vara så snorliga på mitt Lindex? Skitstöriga!!Jag visste inte heller att byxorna bara gick upp till 80 på baby, och bodysarna till 86 - varför har de så??När man använder 25%-lappen får man ta 3 bet för 2-rabatten först och sedan 25% på det? Man fick på reaplagg iaf för det frågade jag igår!
    nä, har inte sett någon sån pyjamas...
    håller med om att de är så störiga när man frågar nåt. JÄMT! Så jag har slutat fråga och frågar hellre här.
    Ja, det är lite skumt att byxorna går upp till 80 men bodysarna upp till 92 på t3b2!!! Jag blir inte klok på nåt alls på Lindex babysida när det är så olika vilka storlekar de har. Varför kan de inte ha samma storlekar på allt, det blir så förvirrat när man aldrig vet. Förut stod det alltid på prislappen inom vilket storleksintervall plagget fanns, men det har de visst tagit bort igen!
    Ja, man får kombinera t3b2 och rabattkupongen... det gjorde jag idag. Den diskussionen har varit uppe förut och har mailats till kundtjänst där de säger att t3b2 är en stående rabatt och då ska rabattkupongerna kunna utnyttjas på det också.
  • Snorky
    Love2007 skrev 2007-12-11 17:37:00 följande:
    Vilka fina oranga velourisar, inte känns dom gul va?

vad menar du med gul?

de är åt det ljusare "klara" orangea, inte sådär lite rödorangea som mkt av Lindex kläder gått i under höstan.

• Snorky

jag har köpt t3b2 och sen även fått 25% rabatt på de plaggen idag!! Det funkar alltid så länge man har en kupong som gäller på ETT KÖP! Eller det SKA funka... sen råder det ju delade meningar om det bland personalen. Men jag kör alltid med "men det brukar gå" etc om de trilskas.

• Snorky
    aneka skrev 2007-12-12 11:20:11 följande:
    KOM IGEN NU OCH HJÄLP MIG alla som saknar velourbuxorna med stjärnan i större storlekar. De är ju perfekta!! Jagv ill ha till min 2 1/2 åring åxå!Maila info@lindex.se och önska större storlekar!
    köp de på flick då! De är ju i princip likadana, om inte bättre!
  • Snorky
    ikve skrev 2007-12-12 10:36:43 följande:
    Man kan väl inte ha flera rabattkoder samtidigt, som man kan på H&m?
    jo, jag tror det...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2