Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Tycker det är så konstigt det här med rea för det skiljer så enormt från butik till butik. Vissa saker är ju samma men så rear de ju ut lite som dom vill med. Är ja i stan går ja alldid till båda butikerna för o kolla.

Idag fyndade ja sommar dagis kläder för 100 kr. Fick en kjol, ett par capri, två linnen och ett nattlinne.

• Mollymajs

Du kan lägga in bilden7 bilderna du vill ha in i ditt galleri och sen be nån med + att lägga in de i tråden. Sen måste man dock ha kvar de i galleriet så länge man vill att de ska synas i tråden

Milda79 skrev 2008-01-25 21:41:47 följande:
    Frågar här oxå. Hur gör man nu för o lägga in bild i bildtråden? Jag är helkass på sånt. Har ej plus.
  • Mollymajs

Hos oss har de reat ut alla vinterjackor för ½ repriset men byxorna kostar 149 kr alla täckbyxor så är det på alla tre lindex ja varit på.

• Mollymajs

Jag har haft de vindbyxorna till min tjej eller har fortfarande. är inne på andra paret och tycker de är kanon. jag har två par gröna. De är rätt stora i stl. Vi använder de faktiskt nu med fleece byxor under när dte är blött o blaskigt för det är inte så kallt här. Min tjej är 18 mån nu.

• Mollymajs

Vi köpte samma jacka i samma stl till våran dotter i veckan men här kosatde de 95 kr. Så konstigt att de har olika pris tycker jag.

Gnottan skrev 2008-01-27 17:02:40 följande:
    Hoppar in i er tråd här....har lagt upp lite bilder i bildtråden..Det är helt skumt,jag kan helt plötsligt inte handla kläder någonannanstans längre för Lindex har helt enkelt de finaste barnkläderna just nu!!!
  • Mollymajs

Här hemma har vi faktiskt övergått till nattlinnen istället för pyjamas. Blev så trött på att hon växte ur pyjamasarna hela tiden så blir de snabbare fula i tvätten med. har apssat på o bunkra upp en massa nattlinnen på rean nu

Nu ska ja in på H&M shopomline o handla lite. är ju sita dagen med 10%

• Mollymajs

Det är ingen som bestäältt de två topparna för 49 på H&M på dam o vet hur de är i stl? Velar mellan M o L. Är nog egentligen en M i stl men vissa kläder är rätt små tycker ja. men ja vill ju inte ha ett tält heller

• Mollymajs

Nån som törs gissa åt mig vad våran sessa kan tänkas ha för storlek nästa vinter. Nu har hon 86 men vi har köpt 92 i jackor så att det rymmet mkt under. I byxor kör vi 86.

Tror ni jag gissar helt fel om att hon kan dra 98 då. Är 104 jätte stort eller tror ni det kan funka i jacka? Är ju lite nollad vad gäller stlkar då det är första barnet. Sen vet ja så klart att barn växer så olika men på ett ungefär.

• Mollymajs

Då kan ja nog ta 98 i vinterkläder till nästa år. Hos oss har de ju oxå reat ut alla vinterkläder för halva rea priset. Förutom vissa byxor som alla kostar 149 kr st. Men de flesta har varit halva reapriset.

LillaÄrtan skrev 2008-01-28 18:32:12 följande:
    Pelagonia: Trist, låter som att du tror att jag sitter & ljuger här! Lindex i Gällivare har halva reapriset på alla kläder som är på rea öht, även ytterkläderna!
    Min tjej har 92-98 i kläder just nu, tog 104 på vinterjacka till nästa år och den var faktiskt rätt stor.. Men jag behåller den ändå..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2