• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • krinzon

svartaliljan - Är det lindexbyxor??? Pojkavdelning eller flick? Vad kostar dom och i vilka storlekar finns de??? SUPER TUFFA JU!!!!

• Maj bebis 07

ja de byxorna är jättefina! Ännu finare i verkligheten, har klämt på dem och längtat tills lillan är stl 86 ....

• gosmamman

Kikade i er bildtråd och vilka härliga färger det kommit in på plysch byxorna med stjärnan, förutom på "mitt" lindex såklart för dom får aldrig in nått nytt.

Vet nån om det fyllts på bland plysch byxorna i strl 86 och uppåt???

• denna där

Jag har idag varit på 2 lindex ALLUM - Partille och Ale Torg - Nödinge och båda ställena hade fått in de oreange, lila och gröna velourbyxorna!

Näe nu ljög jag...de lila fanns inte på Allum men på Torget här nere fanns det massor!

Livet är för kort för att levas dammfritt.
  • Zvartaliljan
    krinzon skrev 2007-12-14 18:52:34 följande:
    svartaliljan - Är det lindexbyxor??? Pojkavdelning eller flick? Vad kostar dom och i vilka storlekar finns de??? SUPER TUFFA JU!!!!
    199:- 86-122 flick. 
    Jag köpte ju tre velourbrallor och dessa jeansen och behövde bara betala 238 spänn! WOW!
    Blev så störtförälskad i dessa jeans nu så jag funderar på att beställa hem dessa:
    http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111365&prodid=1152322&parentid=0&color=928438&NewView=true
    Men de fanns ju inte i 86 Visst de har ju en resår där nere men känns som att 92 blir alldeles för pösiga.
  • Zvartaliljan
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-14 18:46:23 följande:
    Matchningstips: Orange plyschbyxor till snigelbodyn brun/orangeGröna plychbyxor till snigelbody grön/lilaVad matchar ni till de lila brallorna? Höll i dem men kom på att jag inte hade en enda tröja/body hemma som passar förutom två randiga name it-bodys som hon snart växer ur. softsofiejag har köpt den grå klänningen med prickar till min tjej, hon ska ha den på nyårsafton! Jag hade tänkt ha vita stumpbyxor (alt. svarta om jag hittar några) eller grå leggings. Struntar i kofta för jag vet att det kommer vara 100 grader hemma hos oss som vanligt när man är många + tända ljus.
    De lila brallorna matchar superfint med den lila paulabodyn från h.j.o.r.t (bild finns i mitt galleri på suiten)
  • gosmamman
    Jonas fru skrev 2007-12-14 19:59:33 följande:
    Jag har idag varit på 2 lindex ALLUM - Partille och Ale Torg - Nödinge och båda ställena hade fått in de oreange, lila och gröna velourbyxorna!Näe nu ljög jag...de lila fanns inte på Allum men på Torget här nere fanns det massor!
    var det i strl 50-80  eller 86-uppåt strl???
  • lilllinda
    charmmiss skrev 2007-12-14 15:50:47 följande:
    mollan nu skrev 2007-12-14 15:13:42 följande: Jag ringde till kundtjänst tidigare idag, och hon nämnde några butiker som skulle ha den, bl.a "min" butik som skulle ha 3 st i rätt färg och storlek.Jag sa att jag varit där och frågat och då var den slut, då tycke hon att jag skulle ringa runt och fråga efter den i olika butiker och låta dem skicka den till min butik. Jag frågade snällt om inte hon kunde kolla upp det och låta dem skicka den, så kunde jag bara gå och byta, (det var ju rots allt de som skicka fel) då svarade hon, nej det kan jag inte förstår du väl, för då måste ju jag betala för den.Va????, jag förstod ingenting.
    KLart de ska rätta till det o hjälpa dig att hitta klänningen o så ska den kostnadsfritt skickas till din butik! Maila o klaga!
  • lilllinda

Har förresten också mailat ang att jag fick fel klänning o att hon jag pratade med i tlf först var helt bestämd att det inte funnits ngn brun klänning.. Får se vad de svarar.

• miniGrynet

Åh, bara för att jag nu tänkte beställa ifrån Lindex innan midnatt så jag kunde nyttja 25% rabatten på de kläder jag ändå tänkt handla (roligare i butik där det finns så mkt mera, men vad ska man göra när man inte kommit iväg), då hänger sig Lindex sida för mig!!!

Hoppas att den kommer igen snart!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2