• MiaFia80

För oss med barn som inte sover!!!

Nu har jag suttit o läst hela tråden o slukat i mig alla tips som finns. Speciellt det med omega 3. Ska springa till Hälokost affären på lunchen.

Vi har en 16mån tjej hemma som strulat med sömnen sen i sep tror vi. Det som stressar mig är att vi väntar ett syskon i maj och jag förstår inte hur jag ska lösa det då. Min man jobbar nämligen borta varannan vecka. När han är hemma hjälper han mig jätte mkt men varannan vecka är ett hel-ete.

Som det är nu så turas vi om att sova på en madrass bredvid dotterns säng. Tyvärr hjälper det inte utan hon är vaken 3-4h varje natt. Hon blir galen om hon inte får välling och tyvärr ger vi henne det. Men det gör inte så att hon somnar om. Det som är hemskt är att hon skriker så att hon tappar andan. Jag tycker det är så otäckt. Jag har känslan av maktlöshet och kan inte trösta

Är det ngn som provat byta till växa säng? Kan det vara spjälsängen?

Dottern kommer börja på dagis i jan o jag ska börja jobba. Blir hon mer orolig då tror ni?

Skönt att dock finna lite stöd i denna tråden.

• MiaFia80

Godmorgon alla mammor!
    Läste att det är fler än vi som är sjuka...oj då blir det ju än mer kaos på nätterna. o dagarna! Inne på 4:e dagen med feber nu. Får börja med ngn metod när hon är frisk o kry igen.

Kämpa på alla o hoppas ni snart får en välbehövlig hel natts sömn.

• MiaFia80

Många barn som är sjuka..stackare Vad gör ni åt hostan? Min lill plutta hostar till hon kräks. Hostmedicin hjälper inte.... Ngr tips? Inte mkt sömn att diskutera här, går inte med den hostan.

Grattis på födelsedagen Applemum!!!

Svar på tråden För oss med barn som inte sover!!!