För oss med barn som inte sover!!!
Åh vad glad jag blie att jag hittade den här tråden!
Här hör jag hemma
Vi har en kille som är 2 år i mars och fram till sommaren 2007 hade vi inga sovproblem, eller bättre sagt jag ansåg inte att det var problem när han vaknade någon gång då eller då under natten. Vi kunde bara lägga han så pratade han i sin säng och sen somnade han. Så skönt.
Nu tar nattningen minst en timme och så är han vaken mellan 2-3 timmar varje natt. Resultat blir ju en icke utsövd unge på dagen och så vill han ju helst tar igen sömnen på dagen. Vi har haft ett par bra nätter (typ 7 st på 7 månader) där han sover 21-05 och det är ju jättebra men tyvärr skulle han behöva mer sömn för han är ju trött ändå när han vaknar.
Usch, är så less på detta och tycker synd om honom som inte får den sömn han behöver. Känner mig värdelös som mamma som inte "får ordning på detta" och så är det ju självklart bara vi som har det så. För våra kompisar är ju att sova från 21-05 värsta tänkbara för dom är vana att deras ungar sover 19-07. Känns jättekul och höra när man själv går på knä (och är gravid dessutom).
har försökt alla sovmetoder men inget har gett långvarit resultat och hjälp från BVC....vad är det?
Usch, tack för jag fick gnälla av mig lite.