• cise

För oss med barn som inte sover!!!

Känner igen mig med ts. Har en 11 månaders som vaknar minst 10 15 ggr per natt och vill dricka vatten... Men jag har kommit till insikt med att det är ju bara så här..trött och eländig är man men det går ju faktiskt över. Sen är det ju bara så att hur trist det än är så får man ju vila alla stunder som bara går på dan så orkar man till slut. Framför allt så  är ju barnen det gosigaste som finns... Hoppas det går över och att du snart får sova. Kram

• cise

Sova.....vad är det?? Sömnlöst sista halvår...Och nu är godingen sjuk med och det blir det absolut inget sova... Men men, sista rådet var att låta honom skrika sig till sömns alla gånger han vaknar på natten, det brukar ta 4 nätter sa de på bvc sedan ska han visst sova hela nätterna. Någon som provat förståss?? Hur gick det?

• cise

Nu ska jag med testa eskimåkids...Varit på apoteket idag och han har fått första dosen. Hoppas det hjälper. C

• cise

Har gett min Elias eskimo-kids en vecka och de senaste 2 nätterna har han (läs) vaknat en gång bara. Somnar vid 20 vaknar vid 02, somnar nästan direkt igen jämte mig och sover till halv sju. Helt lovely

Svar på tråden För oss med barn som inte sover!!!