För oss med barn som inte sover!!!
Oh my godddddd! Inatt sov BÄGGE mina krakar mellan 00-07 utan att vakna en enda gång! Det har väl aldrig hänt förut! Så skönt iaf! Kanske vänder det snart, lever på hoppet
Oh my godddddd! Inatt sov BÄGGE mina krakar mellan 00-07 utan att vakna en enda gång! Det har väl aldrig hänt förut! Så skönt iaf! Kanske vänder det snart, lever på hoppet
Jag skulle också kunna tänka mig ett syskon faktiskt!
Fastän jag redan nu har två barn som vill bäras, bytas på och som inte sover man är väl inte riktigt funtad eller nåt! Hehe men man tror ju att det går över snart...mina blev 10 mån igår...så vilken dag som helst nu bara
Kan dock meddela att min sambo inte riktigt delar min uppfattnig tyvärr. Han kanske är förståndigare än mig eller nåt.
Applemum:
Tack
Ja det är väl bara att kämpa på, den här veckan är de ju iaf bara snoriga och inte som förra då ena hade tredagarsfeber och diarée.
Min mamma kommer iaf på ons-kväll och ska stanna några dagar! Så skönt med lite avlastning!
Jäkla samboskrälle och vara borta och hålla på med sitt intresse! Grabbarna har gastat om vart annat, Leo helt otröstlig så han sitter nu här på golvet! Jag har så ont i handlederna efter allt bärande och vyssande och han var helt speedad så nu får han sitta här och titta! Han är ju tyst iaf, men liite grinig han kommer att vara imorgon då! Blää
Källan:
Mina är 10 mån och är likadana fast de tar inte napp...
Mina killar har i stort sett sovit hela nätterna nu i 3 (TRE!) nätter! Helt sjukt underbart, jag vet inte vad som hänt! De har fått bara våran mat istället för burkar, vi har bytt till Sempers kvällsvälling och de har blivit mycket mer stimulerade och burna på dagarna då min mamma och styvfar har varit här på besök! Hoppas det håller i sig även nu när de åkt hem...å idag fyller jag 30 förresten! Livet leker
Källan:
Fy vad jobbigt! Men kanske har det gått för kort tid sen OP?
Hm vet inte om jag vågar skriva detta men mina grabbs har sovit så bra nu den senaste veckan. Man hoppas ju såklart att detta är vändningen och att de nu kommer att sova bra framöver men efter ten months of hell (när det gäller sömn
) så tar man ju inget för givet.
Källan:
Åhh vad bra! Ja hoppas det håller i sig för oss båda. Mina killar sov bra inatt med, ena killen till kl 6.20 och den andre fick jag väcka 07.45 för han verkade aldrig vakna!
tusse74:
Kul att det ger resultat!